Jeg åpner for nye meditasjonskvelder

 

 

Jeg har hatt mitt første meditasjonskurs live.

Det er siste kvelden i kveld.

Det har vært en spennende opplevelse.

Jeg vil derfor åpne for en ny runde sendinger,  tre kvelder.

Tirsdagskvelder 26.02, 05.03 og 12.03, klokken 20.00

Sendingen varer ca 1 time 15 minutt.

Jeg melder dere inn i gruppa etterhvert som dere ber om det.

Pris kr 200,- for tre kvelder.

vipps 9946 7178

For de som ikke liker store grupper, setter jeg et tak på 25 personer.

Vi var 12 nå første gangen, men ikke alle ser de  live, så det er ikke så mange med samtidig.

For de som vil være litt anonyme, så er det en hemmelig gruppe.

Kun navnet mitt vil vises på facebook, ikke navnet på medlemmer, slik jeg har forstått det.

Først når man er i gruppen, kan man se hvilke andre medlemmer som er med.

Det er også taushetsplikt innad i gruppen, for å gjøre det som trygt som mulig.

Sendingene blir liggende der, gruppen blir ikke slettet, så man kan høre de mange ganger.

 

Dette var programmet første kurset:

Kurskveld 1. Meditasjon der vi kjenner på forskjell i energier når åndeverden er med oss og når de ikke er det.
Øvelse I meditasjon: Vi tar en titt inn i hjertet vårt og vi besøker tredje øye for å legge ned radaren vår, så vi får litt fred fra å passe på alle andre.

Kurskveld 2. Meditasjon der vi kjenner på forskjellen i energi på ulike farger.
Øvelse : Vi går opp på fjellet og legger fra oss noe vi bærer på inni oss og gjerne vil bli kvitt.

Kurskveld 3: Meditasjon der vi ber en vi har kjær som er på den andre siden om å komme nær oss.
Øvelse: Vi kutter tråder til noe/noen

 

Jeg tenker at neste runde skal vi prøve noen nye øvelser, blant annet Ditt indre barn, som kan være ganske så forløsende.

Vi fortsetter som før med å dele opp sendingene i to.

Kurskveld 1, 26.02

Meditasjon: Vi starter som forrige gang med å kjenne energiene på kroppen. Vi lærer oss hvordan vi kan be åndeverden komme nærmere for så å trekke seg tilbake igjen.

Øvelse: Kurven. Vi ser på hva som gir oss energi og hva som tapper oss.

 

Kurskveld 05.03

Mediasjon: Vi lærer oss å finne oss en Happyplass inni oss

Øvelse: Ditt indre barn. Vi møter det lille barnet inni oss vi en gang var.

 

Kurskveld 12.03

Meditasjon: Vi klatrer i frekvens

Øvelse: Vi lærer oss å rense oss selv og huset vårt

 

Hvis du vil være med, ta kontakt via sms 9946 7178 eller på messenger, Mariann Sæther Tokle eller melding på Lillasjel. Man må være på facebook for å kunne være med

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg