Jada, jada, jeg vet det.

 

Jada, jada, jeg vet det.

Jeg vet hva jeg må, men noen ganger blir man drittlei.

Jeg er på dag 4 av min tredje diettrunde, a 5 dager.

På de to første rundene syntes jeg dag 4 var verst.

Og hva skjer da?

Jo, jeg innstiller meg på at dag 4 er en drittdag.

Kjempelurt!

Da legger jeg jo grunnlaget for nettopp det.

Innstiller meg på forhånd at det blir dritt.

 

Men nå har jeg jobbet med å snu tanker i det siste og grep tak i det.

Jeg byttet ut fjerdetanken med dette går jaggu det unna.

Jo da, må innrømme en stund på slutten av tredje dag, slet jeg, for suppa vokste i munnen min.

Men da bladde jeg i menyene og fant noe friskere å begynne på i dag.

Men jeg skulle ønske jeg hadde flere menyer å velge blant.

Jeg burde nok lære meg å komponere de selv.

Samtidig stresser kroppen når den ikke får nok mat, så jeg kan ikke gape over for mye.

Jeg får se hva som skjer fremover.

Nå blir det pause til 8. mai.

Uka etter påske, skal jeg ta nye blodprøver så det blir spennende.

Det er tegn på at det kanskje nytter, men sier ikke noe enda, for det er så usikkert og jeg er nervøs.

 

 

I påska skal vi være hjemme.

Vi starter palmelørdag med å dra til vennegjengen hvor vi skal kose oss med tapas og bobler.

Det er meldt strålende vær så frem med solbriller og solkrem.

Vi har også flere som stikker innom oss i påska, så det gleder oss.

Noen turer til Eggen restaurant med gondolen, blir det nok også.

Det har vært kaldt om natta, men snøen forsvinner.

Tuttapusen har begynt å ta turen på balkongen så det lover vår.

Etter blodtapping forrige uke, er jeg ikke så trøtt lenger.

Men kreftene er ikke helt tilbake enda.

Det tok noen dager sist gang også.

Men nå går vi nydelige dager i møte, god mat, tv-kos og godt selskap.

Nå kommer gubben hjem i morgen og har fri til etter påske.

Og før han drar, pakker jeg kofferten og reiser til England igjen.

Da må han og Tutta være hjemme alene noen dager.

Livet er godt, synes jeg.

I dag

 

ps prøv å si det noen ganger.

Livet er godt!

Livet er godt!

Livet er godt!

Livet er godt!

Livet er godt!

Hvordan kjennes det ut nå?

6 kommentarer

Siste innlegg