Ja, jeg vet at jeg er splitter pine gal

 

 

Venner og familie har for mange år siden konkludert med, at jeg er litt rar.

Likevel er de nå glad i meg og det er sagt med kjærlighet.

Og det er sant, jeg er litt rar.

Jeg gjør og sier mange ting som de aldri ville kunne tenke seg å gjøre.

Slik som nå.

Som dere som følger meg vet, har jeg vært i England på kurs igjen.

Arthur Findlay Spritual college, Art & Soul.

Og så kommer det viktigste:

 

Tro for all del ikke, at jeg innbiller meg at nå er jeg en mester i tegning og maling.

Så langt langt i fra.

 

Og nå til den splitter pine gal, biten.

Jeg går likevel ut og sier at jeg vil tegne sjelebilder og skrive ord til dem.

Og jeg tar betalt for det.

Hvordan kan jeg finne på det, tenker du vel.

 

Jo, det skal jeg si deg.

For det første så føles dette inni meg, så innmari riktig.

Det er bare noe jeg skal utvikle og øve på.

Første gangen jeg var i England ville jeg absolutt ikke tegne.

Jeg hadde ikke tenkt at farger var så viktige heller.

Men vi fikk en øvelse der vi skulle kjenne på fargede papplapper.

Vi skulle med øynene igjen, si hva vi følte.

Det ga meg en ahaopplevelse at det er energierfrekvenser i farger, som vi kan lese.

Først høsten 2017, ba jeg om at vi måtte få tegne auragraph

Etter dette, har jeg nesten ikke øvd.

Nå visste jeg inni meg at nå var tiden inne til å finne igjen kreativiteten som bor i meg.

Men sier du kanskje, det er langt fra det til å tilby en tegning til andre.

Når jeg nesten ikke kan å tegne.

Ja, det er der galskapen kommer inn eller skal vi si troen.

Jeg tror så innmari at dette er noe jeg skal gjøre.

 

Jeg stoler på at jeg får hjelp fra mitt åndeteam.

At jeg nå har så sterk kontakt at det vil bli riktig.

Jeg stoler på at de som bestiller, vet at dette er riktig for dem.

De vet at jeg er i startfasen, de forventer ikke noe Rembrandt eller Picasso.

De håper på å få noe som griper dem i hjertet.

Og det er det jeg håper å kunne gi dem.

For i likhet med Lillasjelordene, er jeg sikker på at det følger energifrekvenser sammen med bilde og ord.

Noe som vil hjelpe, heale og forløse.

Og jeg kan ikke gjøre det gratis, for da vil jeg få altfor mange.

Jeg må stole på at jeg får akkurat de riktige.

 

Og jeg har allerede fått bestillinger

Modige mennesker som er villig til sammen med meg, hjelpe meg i min utvikling.

Jeg sitter her nå og aner ikke hvordan det blir.

Jeg er nervøs, men samtidig trygg.

Jeg må stole på at jeg får hjelp på veien, at det blir bra.

Og at de som bestiller er tålmodig med meg.

Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Kontakten med det åndelige i meg, med sjelen min og at jeg nå også løfter frem kreativiteten inni meg, føles nydelig.

Det er som om jeg selv har brettet ut enda flere av mine kronblader.

Som om sommerfuglen transformeres så den kan fly høyt.

I dag

 

ps.Og hvis du kjenner inni deg en stemme som sier at du vil være med på dette, ta kontakt på facebook.

www.facebook.com/Lillasjel eller sms 9946 7178. Prøvetilbud i en periode fremover, kr 400,-

4 kommentarer
    1. Sånn som du jobber med dette, så regner jeg med at hverken du eller andre tenker at du skal tegne “realistiske” eller “natur-tro” -noe-som-helst. Du trenger vel da ikke å være “flink” tenker jeg. Det er vel ikke det som er poenget ? 😀 Forstår jeg deg rett? Det er BESKJEDER du skal overlevere? Å ikke noe fra “kunstakademiet” 🙂 Er det ikke sånn du tenker?

    2. Spennende det da..tenker det blir bra jeg ! Her er det jo som du sier bilder som skal “gi noe” til den som kjøper /skal ha det… Fint å ha ulike måter å uttrykke seg på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg