Ja, jeg er healer og medium

Ja, jeg er healer og medium.

De ordene kan fortsatt være vanskelig å si for mange.

Selv om vi nå er et åpnere samfunn, når det gjelder å bruke våre sanser.

Tiden der man trodde dette var en gave noen ble gitt, er over.

Nå forstår vi at disse evnene kan utvikles av alle.

Men i likhet med alt annet her i verden, blir noen gode, mens andre er helt rævva.

Veldig mange har utviklet evnene sine uten å vite det.

Ja noen har de faktisk selv om de er motstandere.

Det viser at det har ikke noe med viljen å gjøre, annet enn at øver man mye, blir man bedre.

 

Mange driver med yoga, meditasjon og mindfullness.

Fine verktøy for å roe sinnet, bedre konsentrasjon og bedre helse.

Det blir brukt  i idretten, forsvaret, psykiatrien, med mere.

Jeg vil påstå at du kan nevne healing i samme åndedrag.

Driver du med mental trening, får du healing.

Setter du intensjonen om å gi healing til andre, ja da overfører du det via energiene dine.

Det er helt naturlige universelle energier og en hjelp til å gi en kropp den roen en har bruk for.

Akkurat som at vi alltid har sagt, sender deg gode tanker.

Ikke noe hokus pokus.

Og det er ingen tryllestav der du kan love gull og grønne skoger.

 

Men fortsatt er noen redd for å si at de healer.

Meditasjon, yoga og mindfullness er tryggere, føler de.

De er redd for reaksjoner fra andre mennesker.

Vær da klar over at du gir styrke til det du har fokus på.

Forventer du reaksjoner, ja da får du det.

Hva med å tenke at kommer du ut av skapet, da hjelper du andre.

Du ufarliggjør det.

For det er ikke farlig.

Himmelen vil ikke falle ned i hodet på deg.

Og du skal ikke gå rundt og presse din sannhet på noen, enten du healer, muslim eller katolikk.

Dette er din tro og den må du få ha.

Hva andre mener, ja det er helt uvesentlig.

Men å lyve om det, nei det skal du heller ikke.

Vær tro mot deg selv.

Blir det snakket om, si det som det er.

 

Å være medium, er å ta det litt lenger og det krever enda mer av både ydmykhet og forsiktighet.

Å ta imot beskjeder fra de som har gått bort, er ikke noe man leker med.

Det er alvorlig for de som blir berørt.

Ved både healing og mediumskap, skal man være forsiktig.

Fordi det er farlig?

Nei, så langt i fra, men husk at du er kun en formidler og du sitter ikke med noen fasit.

Det er lett å blande inn egen hjerne her.

Ingen tryllestav, ingen fasit, ingen lovnader

 

Jeg har ikke noe problem med å si at jeg er healer og et medium.

At andre snakker om meg,  de kan få si hva de vil for meg.

Det har ikke noe med meg å gjøre, men med dem selv.

Jeg har utviklet evnene mine i årevis og merker jo forskjellen på nå og da jeg begynte.

Ydmykhet, ro og forsiktighet, er ekstremt viktig for meg.

Jeg får ned ord til mennesker, Lillasjelord og jeg gir healing, både hjemme og pr telefon.

Jeg elsker å være denne kanalen, som kan lese energier.

Jeg kan “vite” hvorfor du er der du er i dag, hvilke blokkeringer har blitt skapt, hva som kan hjelpe deg videre.

Men jeg kan ikke trylle og ingenting love og jeg spår ikke fremtid.

Men vil du lære mer, er nysgjerrig eller ønsker hjelp, er jeg her.

I dag

 

3 kommentarer
    1. Fint å lese innlegget ditt. Dine tanker og erfaringer bekrefter mye av det jeg har fått forståelse for fra venner med disse evnene, som har et naturlig forhold til egne evner. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg