Ikke noe spennende

Det er ikke mye som skjer her for tiden.

Og det er litt godt det også.

Sønnen har forbarmet seg over sin far, og meg, og satt han i arbeid.

Jeg har startet vaskemaskin og forberedt diettdag.

Arkene bærer preg av å vært mye brukt ser jeg.

Jeg oppdaget at jeg har flere oppskrifter enn det står i boka.

Jeg har skrevet de ut fra filer i gruppa på Facebook.

Ikke alle har tilgang til den.

 

Veid opp og klar for dag 3.

Jeg er så glad jeg kom igang denne uken.

Nå er jeg snart halvveis.

Frokost havregrøt.

Lunsj gulrot og valnøtter.

Mellommåltid eple, banan og Kiwi.

Middag linsesuppe.

 

 

Gubben får sin egen versjon.

Større og med flere grønnsaker.

Men jeg venter nok en times tid til med frokosten, til ca 14-30-15.

Føler ikke så mye sult tidlig på dagen og legger jeg meg sulten, ja da får jeg ikke sove.

Det anbefales vel ikke å spise på kvelden, men det gjør jeg likevel.

 

 

Jeg skal skrive omtale av denne. Bok 2 i en serie jeg tror alle som liker underholdningsbøker, vil like.

 

Så skal jeg lese ut den som ligger øverst og begynne på ei ny.

Men usikker på hvilken.

Jeg har bare en dag igjen av februar, så den kan ikke være tykk.

Og fredag er det ny stabel.

Det er merkelig men det føles alltid som når man skal åpne pakker julaften.

Merkelige greier.

Det blir pocketbøker i mars, nyheter i april.

 

Hun her gjør mindre enn meg også.

Skal tro om hun har fått fart på seg hvis jeg skrudde på dusjen?

Det tror jeg, men jeg gjør det jo ikke.

Slik blir min dag.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg