Ikke mine ord i dag

Dette er ord som ble skrevet på Lillasjel tidligere i høst da jeg oppfordret til å skrive egne ord. Jeg var litt skuffet over at så få deltok, av nesten 5000 følgere, derfor belønnet jeg de som kom med bidrag med personlige Lillasjelord.
Er de ikke fine?

Susanne Mauseth Særsten Instagram @hjartelys

 

Hun hadde helt andre forhåpninger om hvordan livet skulle bli enn hva det ble.
Det gjør vondt, men man kan jo ikke gi seg❤

Marianne Bjørke

 

I naturen jeg finner ro.
I naturen der skogen bor.
I naturen jeg kan hvile mitt blikk.
I naturen der høsten er.
I naturen jeg finner bær.
I naturen fuglene kvitrer.
I naturen jeg går med hjerte.
I naturen jeg lader opp.
I naturen er jeg nær Min sjel.
I naturen jeg lytte og ser🍁🍂🤎🍂🍁🤎🍂🍁🤎.

Eva Schartner

 

Høsten farger skogen i nydelige farger, den er riktig så fager.
Å gå en tur i skogen gir sjelen ro,
Åh, du tenker her vil skjela mi bo.
Om dagen kjennes trist, å du er sur, ta på deg skoa gå ut på skogs tur. Alt det triste og vonde vil nærmest forsvinne, det gjelder både om du er mann eller kvinne ❤👍❤

Laila K. Høibakken

 

Her er eg,går min eigen veg.Stundom er vegen humpete,og sikta er tåkete.So kjem sol og himmelblå,då svevar eg avstad.Slike dager vil eg ha fleire av.😄
Hildegunn Takle

 

– selvdestruktiv –

hun feier dager
under teppet
og støvtørker
øyeblikkene

de hviskende stemmene
i krokene
lar seg ikke vaske bort

©Irene Anderssen

 

.. Jeg er den jeg er , og livet skåner ingen . Dagene er full av spennende hymner. Bli med , heng deg på . Himmelens hersker er alles lys ,, …. ✨💚 ..

Elin Kjelås

 

Noen dager er lyse og blå,dem gjemmer vi på,noen dager er mørke og grå,dem lar vi gå, for live er litt av begge to, det lever vi lenge på💞💞

Tove Ulevik

 

Jenta som ønsker å bli sett og hørt. Ser dere henne ikke. Fargerik og klar. God og snill. Jeg er klar.
Gun-Merete Noraberg

 

 


Silje Kristine Engbråten

Hun har også skrevet diktboken Bestefars lange armer

Silje Engbråten, Bestefars lange armer

2 kommentarer
    1. Så mye spennende da. Jeg får visst ikke med meg halvparten av hva som skjer om dagen, så dette så jeg ikke. Men sånn er livet, selv i koronatid. Klemsiklem og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg