I og med at mange nå åpnet opp for sansene sine, dukker det opp mange spørsmål.


I og med at mange nå åpner opp for sansene sine, dukker det opp mange spørsmål.

De lurer på hvordan man går frem for å lære.

Jeg kan bare fortelle fra hvordan jeg selv har erfart det.

For det første sa jeg ja inni meg.

Ja jeg vil øve.

Deretter har jeg egentlig bare fulgt hjertet, gjort de tingene som har føltes riktig for meg.

Ikke la noen få deg til å tro at du trenger å bruke hundretusener av kroner.

Det er så mange ute der som gjerne vil tjene penger på deg.

Du bør følge akkurat det de selger.

Det er bullshit.

Du må ingenting.

Du må ikke følge en bestemt retning for å komme frem dit du skal.

Dessuten kommer du ikke frem, det er en livslang læring.

Gå gjerne kurs.

Det er fint å gå kurs og møte andre som også er ute etter å lære.

Det er ikke det jeg mente, at du ikke burde gå kurs.

Kurs kan være bra, men det er ikke noe du er nødt til å bruke mye penger på.

 

 

Vær tålmodig.

Dette er ikke læring der du er utlært på ei helg.

Finn noen å øve sammen med.

Det er ikke så enkelt å skille mellom hva som er ditt eget og hva som blir gitt deg, når du sitter alene og øver.

Tar du ned til noen, vil det være lettere for de må gi deg bekreftelser på om det stemmer.

 

En fin øvelse er å gå i meditasjon, sette på lydopptak og bare si de ordene som kommer uten å filtrere de.

 

Skriv.

Øv deg på å skrive.

I starten vil du ofte merke at du skriver det du tenker men plutselig vil du oppdage at ordene kommer dalende.

Be om ord til deg selv og andre og skriv de ned.

Husk at skal du ta ned til andre, må du ha tillatelse.

Spør venner om du kan få øve på dem.

Gjør gjerne slik jeg ofte gjør.

Grip det første ordet som dukker ned i hodet ditt og skriv om det.

Ikke gruble, bare skriv ordene før du tenker de.

Slik jeg gjorde i dette innlegget

I dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg