I dag var vi rett og slett veldig uenig

Jeg har funnet frem varmepleddet mitt.

I går var det så kaldt og vått at jeg måtte sitte inne.

Sommeren blir utdelt bare i noen timer av ganger her i år.

Akkurat nå er det 13 grader og kald vind.

Men jeg måtte bare sitte litt ute.

Hvor lenge vet jeg ikke.

 

Jeg må egentlig inn og dusje, men sitter her og sløver.

Jeg har et par ærender i dag.

Jeg skal hente meg ny grønnsakkasse.

Da kom første forundringspakken. Spennende

Egentlig abonnerer jeg hver annen uke, men det er mulig å kjøpe ekstra hvis de har igjen.

Jeg synes dette er så inspirerende at jeg vil gjerne det.

Jeg har også en annen avtale i dag som er litt spennende.

Det kan være jeg skriver om det senere, hvis det føles riktig.

 

 

 

Vi er blitt alene hjemme igjen Tutta og jeg.

Vi har jo hatt besøk noen dager.

Jeg har kost meg med barnebarnbesøk.

Det har ikke Tutta.

Hun har kommet luskende sent på kvelden når huset er blitt stille.

I dag derimot “visste” hun nok at de skulle dra, for i dag var hun her i det de dro.

Nå har hun hatt seg en runde innom alle rom og sjekket tilstanden.

Og hun har gjenerobret balkongen som sitt område.

 

 

Jeg spurte pent om hun kunne stille opp på en selfie.

Det tok litt tid før hun skjønte hva jeg mente,  men da stilte hun opp.

For meg er det vemodig å se de dra igjen.

Heldigvis er det ikke så lenge til vi får se de igjen.

 

Det nærmer seg ferie her nå.

I mellomtiden er bøkene til stor glede.

Det kom pakke i dag og to av de har jeg ventet på og de skal få snike seg inn foran alle andre.

Sendker er en av de jeg leser alt av og Palladino sin har jeg også gledet meg til.

Leseeksemplarer

Jeg skal lese ut Vi begynner med slutten, nå i ettermiddag.

Men først må jeg en liten tur til Åndalsnes.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg