Hva skal til for å gjøre meg lykkelig

 

Jeg vil gjerne inspirere andre til å skrive

Dette fordi jeg ser at jeg har stor nytte av det selv

Det er en fin måte å bli kjent med seg selv på

Jeg ser det så tydelig under øvelsene

Først så skriver man det hjernen ønsker

Man er rasjonelt tenkende

Skal  jeg se nå, tenker man, og så kommer det hjernen vil

Den baserer seg på tidligere erfaring

Men hva skjer hvis du fortsetter å skrive

Etter at hjernen er ferdig å tenke

 

Hva skal til for å gjøre meg lykkelig

Jeg trenger ro og alenetid

Jeg trenger at mine nærmeste har det godt

Jeg må ha dekket mine behov for søvn og sult

Jeg må ha natur å se på rundt meg

Jeg vil gjerne ha opplevelser, reiser gjør meg lykkelig

 

Men hva hvis  jeg går dypere:

I dypet av sjelen det hviskes til meg

Jeg vil så gjerne danse

Jeg vil være i rytmen, i min skapende rytme

Jeg vil være i fargenes energi

Jeg ser de slynge seg rundt meg i spiraler

Jeg vil danse i de energiene

Jeg vil være fri, jeg vil være gleden som bobler av forventning

Jeg vil sveve avgårde, være i flyt, være kreativ

Jeg vil stråle av alt lyset jeg bærer på

Jeg vil være kjærlighet, ekte og dyp

 

Hva så hvis jeg går enda lengre og tar ned fra åndeverden:

Mennesket er så opptatt av sine behov

De ser ikke at de selv er skapende mennesker

At de tiltrekker seg det de har fokus på

De er så opptatt av det rasjonelle, det fornuftige, hva de trenger, istedetfor det de kan gi

Hva hvis de tenker mer over hva de kan gi, fremfor det de kan få

Det er det å gi som gir lykken i retur

Gir man kjærlighet, ekte kjærlighet, får man det i retur

Det er som et ekko som vokser i styrke

Jo høyere du roper via frekvensene dine, jo bedre har du det inni deg

det er da lykkefølelsen stiger

Det er da man er i flyt og føler eufori

Kontakten hjerte til hjerte, kontakten med det åndelige, noe som er større enn seg selv

Når den verden åpnes for en, blir man aldri den samme

Man oppdager at man ikke er ensom lenger

Man er ett med alt som er rundt en, mennesker, dyr og natur

Det er det som er kjærlighet

Ingen verdslig lykke kan måles på samme måte

Så gå ut og vær kjærlighet

Vær ekte, ikke opptatt av fasader men av hjertene til de du møter

gi det du selv savner og du vil få

Da vil du kjenne på lykken

 

ps Dette er kun slik jeg føler det

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg