Hva er det som skjer sier hun

 

Hva er det som skjer sier hun

Hva er det som skjer

Alle ordene som ble sagt

Hva gneldrer du om

Uff hvor du maser

Du høres så sint ut

Hva er det med deg nå da

Kan du ikke være stille

 

Det sa de

Hun trodde på de

Hun trodde det var sant

Hun lot ordene deres forme henne

Trå forsiktig, ikke si det du mener hele tiden

Du er så annerledes

Hva skal jeg gjøre

Jeg vil jo bare de skal være glad i meg

Jeg får ikke til å være slik de ønsker jeg skal være

Så hjelp meg da

Jeg vil bare være snill

Men jeg når ikke frem

Jeg gråter

Jeg når ikke frem

De vil ikke ha meg slik jeg er

 

Så la de gå

Jeg kan ikke være slik de ønsker jeg skal være

Jeg må være den jeg er skapt til å være

Da får jeg heller gå alene

Jeg må bare være alene

 

Jeg må lære meg å være meg selv

Jeg må lære å bli glad i meg selv

Ja jeg er annerledes

Det er sånn jeg er skapt til å være

Jeg må lære meg å elske meg selv

Jeg ser meg selv snakke

Jeg hører meg selv snakke

Jeg hører ordene

Jeg hører min egen stemme

Den sinte, masete, gneldrete, sytete stemmen som ingen ville ha

Ja vel, her er jeg

Dette er meg, jeg må bare være den jeg er

Ordene vil ut og jeg sier de

 

Det er da det skjer det underlige

Det hun ikke klarer å forså

Det er noe som har skjedd

Hun hører de si

Du har så behagelig en stemme

Du er så god å høre på

Det er så beroligende når du snakker

Hun gråter

Hva har skjedd

Jo hun er blitt den hun egentlig er

Hun har trådd ut av skyggene

Nå er hun seg selv

Endelig er hun seg selv

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg