Her skjer det mye med healingevnene mine

 

Her har det skjedd så mye siste uken og jeg lurer på hvor mye som er tilfeldig av det hele.

De som ikke tror, kan bare scrolle forbi for dette er kun mine tanker, og de kan ikke bevises.

De kan feies bort som tull eller det kan være sannhet i de, jeg kan ikke påstå det ene eller det andre.

Og jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte.

 

Hver gang jeg kommer hjem fra varmere strøk, føler jeg et boost i energiene mine.

Det dirrer mer i hendene og jeg føler meg åpnere.

På flyturen hjem ble jeg sittende ved siden av en hyggelig dame.

Jeg forstod ut fra ting hun hadde med seg at hun kunne være interessert i chakraer.

Jeg er jo så innmari nysgjerrig at jeg måtte jo spørre om hun interesserte seg for sånt.

Jeg skal ikke utlevere henne men vi hadde noe felles og det var at vi er energi.

Men…………

Når jeg kom hjem, fikk jeg en melding fra henne og hun het Maria.

Ja jeg heter Mariann og allerede der, tenkte jeg kan dette være tilfeldig.

Så hadde jeg venninner på besøk, i meditasjon ba jeg de se en person og en så jomfru Maria.

Dagen etter hadde jeg healingbesøk og hun fortalte at hun hadde lest en spennende bok om Maria Magdalena.

Hmmmm, det ble vel mye Maria eller?

Jeg har vel nevnt tidligere at min mor het Magdalena til mellomnavn.

 

I helga leste jeg boken om healeren Bergit fra Selje

Geir Stian Ulstein, Min kraft – Et liv med helbredende hender

Når jeg leste Eric Pearls bok, kjente jeg plutselig energiene i hendene.

Jeg spør meg derfor om noe skjedde energimessig når jeg leste boken om Bergit.

Eller om det er hele pakken, med sol, andre energier og kanskje en ny healingguide, ved navn Maria?

Jeg påstår som sagt ikke dette, jeg bare funderer.

 

For det skjedde noe merkelig.

Jeg ba ei venninnne komme på healing, for jeg følte det skjedde noe med meg, og jeg ville prøve å gi transehealing.

Energiene var så sterke, at jeg nesten ikke klarte å puste.

Og plutselig følte jeg at jeg skulle begynne å tone.

Jeg ventet litt, men det trengte seg på.

Å skulle lage lyd når man er i transe, enten det er tale eller toner, krever litt av en, for at en skal tørre å komme i gang, for man er litt fjern i transen, samtidig skal man få ut lyd.

Men jeg begynte med en a og lot meg bare lede.

Og i det jeg begynte å tone, skjedde det noe merkelig i hele rommet.

Det ble isende kaldt og tårene rant helt av seg selv.

Det var en så sterk energi som jeg aldri har kjent før.

Og i dette rommet er det sterk energi.

Jeg legger ved videoklippet der jeg hadde livesending sist, så dere ser hvordan orbene danser rundt meg.

Hun som satt i stolen gikk dypere enn hun noen gang har vært.

Når vi så kom til oss selv igjen, var hun helt i fistel av begeistring.

Hun fortalte:

Når tonen A kom, så følte jeg noe som ble sendt gjennom kroppen min fra den siden du satt (til høgre frå meg), og det kjentes ut som om det bredte seg i hele kroppen min,men mest sentrert rundt bringa…det var en uforklarlig sterk følelse av ro og styrke som bredte seg i kroppen,før det liksom ble sendt ut igjen på venstre side… Samtidig,rett før du starta, følte jeg att hørselen på venstre øre ble “nedsatt”…som om “noen” holdt ei hånd over øret… Når A- lydene var ferdig, føltes det som om “handa” over venstre øret ble tatt bort, og hørselen ble normal igjen. Nesten som om det var meningen att jeg kun skulle ta inn A-lyden med full styrke kun fra høgre side…merkelig, men god følelse…

Når tonen O kom, følte jeg på ett lite opprør i kroppen…som om noe “uro” som hadde lagt seg ved A-lyden, våkna litt til live igjen… Følte detta var noe som skulle skje…først roe ned, så samle uro og dritt, for så og sende det ut igjen…
Jeg var helt rolig i kroppen når du var ferdig,og den roa har jeg enda, 2 dager etter.

 

Jeg tonet først tre a-er og deretter tre o-er, og jeg følte det skulle komme en ny a, men da fortrengte jeg det, og lot være. Det er viktig å huske at selv om vi er i transe og selv om vi blir ledet så er det vi selv som styrer det hele. Vi har fri vilje og vi kan avbryte.

 

Men,jeg tror kansje du skulle ha lytta til orda du fikk, om å avslutte med A-lyd etter O-lydene, for tenker og føler på att det er en grunn til å avslutte med A-lyden,som føltes i kroppen nesten som en “renselse”. Føltes som om O-lyden “samla” sammen siste rest av uro og dritt i kroppen,sånn att A-lyden skulle sende det ut fra kroppen til slutt… Men,har fortsatt god ro i kroppen 😊

 

I tillegg fikk hun lys:

Først var lyset som en kjempestor runding, som var gjemt bak ett lys grått “teppe”…nesten som “månen, når den er gjemt bak skyer”…ett svakt, stort lys som var dekt over…
Plutselig forsvant det bildet jeg fikk, og ble erstattet med ett kjempeskarpt lys i det fjerne… nesten som ett skarpt lys fra en lommelykt…eller en skarp stjerne som var nær…alt annet rundt var mørkt,men ikke helt svart… Fra det skarpe lyset, var det som om det kom “forgreninger”,som ble større jo nærmere det kom meg…omtrent som om du kjører nærmere og nærmere mot en tunnel som er ekstremt opplyst…plutselig ble alt borte…varte bare noen sekund…
Aldri opplevd før…en utrolig fasinerende opplevelse i skarpe bilder 😊

Takk for en kjempebehagelig opplevelse 😘💕

 

I tillegg fikk hun også inn en morsfigur som stod på venstre side av henne.

Den samme følelsen fikk jeg dagen etter når jeg sendte fjernhealing.

Jeg er ikke helt sikker på om det er min mor, for det føles ikke slik, men det spiller ingen rolle.

Når slike ting skjer, er det bare å observere og skal vi ha svar, vil vi få de.

Nå Har jeg ordnet meg med flere jeg kjenner som har utfordringer med sykdom, så får vi se hva som skjer.

Spennende er det ihvertfall

I dag

https://business.facebook.com/Lillasjel/videos/190151345399234/

Om frykt og angst og ikke la det vokse. Men rasende moro å se alt som flyr i luften rundt meg. Jeg sitter her på rommet der jeg skriver Lillasjelord og sender healing 🙂

Posted by Lillasjel on Monday, February 10, 2020

Ps.

Så sitter jeg nå og leser bok og ser dette:

Der kom sannelig begge Maria-ene på nytt 🙂

4 kommentarer
    1. Dette virker å være helt fantastisk, Mariann Ta det til deg, tro på deg selv – det vet jeg du gjør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg