Her foregår det litt av hvert, noe rarere enn hos andre

Her forsvinner dagene i en fei, ved hjelp av et tastetrykk.

Eller det blir vel noen tusen av de, hver dag.

Jeg har vært inne her og bestilt meg en utflukt, men ikke til vatikanmuseene som bildet viser.

Jeg ville bare anbefale dette hvis du skal på tur.

Vi bestilte nemlig her når vi var i operaen i Sydney, omvisning med lunsj.

Sydney, del 2

Alt er veldig profesjonelt.

Du betaler ikke før dagen før, hvis du ikke vil det og du kan avbestille når som helst.

Nå skal jeg se på turer i Budapest, blant annet.

Gubben skal jo på formel 1.

 

Så har jeg meldt meg hos Norstat for markedsundersøkelser.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å gidde å svare på så mange undersøkelser, men plutselig hadde jeg registrert meg.

Så kan jeg melde meg ut hvis jeg angrer eller ikke gidder mer.

Auk-en min må jeg visst vente litt på, men supert at de gir beskjed.

Gleder meg til å prøve den.

 

Sånn ser den ut.

Håper jeg får det til, så jeg kan fråtse i urter, på en lettvint måte.

Men siden vi blir noe på reisefot, må jeg tenke litt på, når jeg skal sette den i gang.

 

Jeg har svinekjøttrester fra grillparty i helga.

Da dro jeg frem disse gryterettene og vil prøve Tikka masala.

 

Tror det er like bra jeg ikke ser utløpsdato.

Men det står best før…… tror det er 2013.

Det blir spennende.

 

Jeg skal teste de nye kasserollene fra Eva solo, som jeg kjøpte på Kitchn i går.

På kveldstid ser vi litt på denne serien for tiden, om sjeferhunden Red på oppdrag.

Rolig krimserie, kanadisk, avsluttende episoder, avslappende.

 

 

Denne mangler omtale, men mulig det utsettes til i morgen.

I dag er det mulig jeg strekker meg så langt at jeg setter på en vaskemaskin.

Garderoben har hauger med klær og skjorter skal strykes, men så langt strekker jeg det ikke.

Jeg vil slappe av til det er mulig å puste igjen.

Hoster ikke mye nå, men nesetetthet, fin unnskyldning til å være lat.

Og så må jeg ta fatt på denne, har ikke fått begynt mer enn de første sidene.

 

Jeg har jobbet med healing i dag også.

Og med mitt yndlingstema, nemlig hvordan vi arver opplevelser fra våre forfedre.

Når jeg jobber med mennesker, kommer det ofte opp ord og bilder, fra foreksempel besteforeldre.

Dette har jeg gjort en del i vinter, plukket opp historier og renset energiene i opplevelsene.

Ja, vet det høres rart ut, men det foregår likedan som når man renser hus.

Det er jo egentlig akkurat det samme som foregår.

Vi reagerer på energiene som er i huset.

Akkurat likedan kan vi reagere med å ha mye frykt i oss, som vi har arvet fra foreksempel bestemor.

Og så, hvordan vet jeg ikke, plukker jeg det opp, ved at det simpelthen faller ned i hodet mitt og jeg kan spørre den jeg jobber med, om dette kan stemme. En dialog må til.

Jeg tror vi må klippe energitråder til de som har gått før oss.

Når det så blir renset, blir ting lettere….. tror jeg.

Spennende arbeid er det.

Svært givende.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg