Har du noen slike tåkedotter du gjemmer deg bak?

 

Jeg ser ikke Eggen i dag.

Fjellet gjemmer seg.

Har du noen slike tåkedotter du gjemmer deg bak?

Er du opptatt av hva andre mener om deg?

 

Noen mener jeg er teit som blogger.

Noen tror en bokblogger ikke sier hvis de ikke liker en bok.

Noen synes matblogger er kjedelige, forstår ikke at jeg gidder.

Noen liker ikke at jeg skriver fra reisene mine.

Noen mener jeg skryter av alt jeg gjør.

Noen tror jeg svindler andre ved å tilby healing.

Noen synes jeg er dum som skriver så mye om egen helse.

Noen tror jeg tror jeg  “er noe”.

 

Hele tiden vil andre tro og mene noe om en, hvis en stikker nesa si fram.

Lev ikke livet ditt ved å tekkes andre.

La ingen stå bak roret på din skute.

Du kan ikke bry deg med hva alle andre mener.

Uansett hvordan du ser ut eller hva du gjør.

 

Vær klar over at hvis du ikke tror på deg selv, vil ingen andre gjøre det heller.

Du sender det ut i energiene dine.

De tar imot og kaster det tilbake til deg.

Og det forsterkes.

Og du tror at sånn er det.

Vær klar over at du skaper det selv.

Som barn kan man bli påført traumer.

Som voksen må vi jobbe oss ut av de.

Hva andre mener om deg, har ingen betydning.

Lag livet ditt slik at det er godt for deg.

I dag

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg