Grå, skumle energier, eller?

 

Jeg synes energier er fascinerende.

Som mange av dere som følger meg vet, er jeg litt opptatt av å avdramatisere de.

Vi hører mange snakke om klebeånder.

Min tro er at ingen ånd kan klebe seg fast til noen.

Men energier fra både ånd og åndeverden, kan se grå og tung ut.

Vi mennesker forbinder det grå med noe som er tungt og dystert.

Det skaper frykt og vi blir redde.

Jeg tror også at fryktenergier kan være ekstra grå.

LIkedan veldig fortettet energier på steder der det har vært vonde hendelser.

Men det er ikke noe vi skal gå rundt og være redd.

Jeg liker å si at du var ikke redd før du følte energiene så da trenger du ikke være redd nå heller.

Men du verden det er delte meninger om dette i den spirituelle verden.

Alle må få tro det de vil og dette er min tro.

 

Når jeg var på transetale og kommunikasjonskurs i juni i fjor, gikk jeg dypt i transe når jeg talte.

Ved et av de tilfellene sa læreren at det kom grå røyk ut av munnen min.

Denne gangen, nå i april var det tung energi rundt meg som vistes på kamera.

Man ser på bildene at energien blir tettere.

 

 

 

 

Slik så teltet ut der vi satt.

Her har Carolina akkurat begynt så energiene har ikke blitt fortettet enda.

Jeg tok ikke bilder etter at hun var dypt i meditasjon.

Læreren tok bilder, slik som hun gjorde med meg.

De er tatt uten blitz for ikke å forstyrre oss i transen.

 

 

Her er fra den første turen min til Arthur Findlay.

Vi tok bilder i parken.

Den gangen hadde jeg et kamera som tok to  bilder etterhverandre, et med og et uten blitz.

Det øverste er uten blitz

 

 

Dette bildet ble tatt med mobilkamera.

Jeg har prøvd å ta bilder flere ganger, men det er ikke så enkelt å fange energier på bildene.

Jeg fikk se et bilde en annen kursdeltager hadde tatt på skolen.

Der satt det ei dame på en benk.

Du trenge ikke å prøve å se om det satt noen der, hun var kjempetydelig.

Man kunne se detaljer på klærne hennes.

 

 

Her healer Anne Berit hesten.

Her ser vi at healingenergien er lysere, mer hvit.

Jeg synes dette er så spennende.

Jeg vil jo gjerne bort fra dette overnaturlig snakket.

Dette er våre naturlige sanser som vi utvikler.

Vi bruker hjernen vår og kobler oss på energier som kan hjelpe oss.

Det er ikke noe enkelte har fått i gave, alle kan lære seg å bruke healing.

Mange er naturlige healere i dag, uten at de vet om det.

Bare tenk deg om, kanskje du har noen du synes du føler deg bedre sammen med når du er litt pjusk.

Slik at når du går hjem. tenker du at dette var et oppkvikkende møte.

Healing er ikke noe hokuspokus som kan gjøre alle friske ved et trylleslag.

Men healing og meditasjon er kjempegode verktøy i hverdagen.

Hold hendene dine litt fra hverandre, beveg de litt forsiktig rundt.

Varier avstanden og kjenn etter om du kjenner en kald trekk mellom dem.

Hvis du ikke kjenner noe enda, øv litt og plutselig er de der.

I dag

 

2 kommentarer
    1. Det er spennende lesning! Jeg har ikke de gavene du har selv om jeg opplever at jeg er svært intuitiv… , men jeg liker og synes det er fint at du deler…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg