Fortsettelse fra i går

I dag har jeg fortsatt med det samme som i går.

Nesten ikke gjort noe.

Fermentert rødløk.

Det er så godt når det er frisk ny løk.

Auk-en min vokser mye nå, men nå er det kommet småfluer.

Det liker jeg ikke.

Middag var en rett fra Godt levert.

Gnocchie og svine/storfekjøttdeig med linser.

Toppet med ruccula og parmesan.

Det var riktig godt og det var nok mat.

 

I går ble jeg liggende og lese til klokka 01.00.

Jeg bare måtte lese ut boka til säfstrand.

Dette er feelgood på sitt beste for meg.

Det er levd liv, vennskap, varme,  med kun en liten anelse romantikk i bakgrunnen.

Alle hennes bøker er sånn. Nydelige.

Omtale kommer.

 

Denne leste jeg også ut i går.

Espen Skjerven, Svikere

 

 

Nå har jeg så vidt begynt på denne.

 

 

 

 

 

https://www.teatretvart.no/program/jordmor-pa-jorda/

I kveld dro jeg på teater sammen med ei venninne.

Jeg har lest boka og likte den godt.

Teaterstykket ble litt for tregt for min smak.

 

Nå er det Sommerdahl og kveldsmat.

I morgen blir det en ny rolig dag med lesing og healing.

Det var det eneste jeg hadde å by på.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg