Forholdet mellom deg og meg

 

 

Forholdet mellom deg og meg

Hvordan har vi det du og jeg, sammen

Er vi glad for å være sammen

Viser vi det

Ser vi verdien i hverandre

Ser vi hvordan vi kan hjelpe hverandre

Det er så fint når man kan være der for hverandre

I respekt

Med kjærlighet

 

Vi hører på hverandre du og jeg

Vi vet jo at vi egentlig hører sammen

Som to dråper vann

To  dråper vann er ikke like

Det finnes ikke to dråper som er helt like

Men vi møtes i havet

Som to dråper  vann i havet er vi ety

Kjenner du forbindelsen

Kjenner du at vi har kontakt med samme kilden

Kjenner du at vi har møttes før

Som menneskebarn på jorden skal vi møtes

Vi skal hjelpe hverandre frem, sjel til sjel

Sjelens speil viser hvem du er

Jeg kan lese deg bedre enn du leser deg selv

Jeg kan sette ord på ting for deg bedre enn du kan selv

Det kan du med meg og

Vi er hverandres speil

Vi er hverandres hjelpere

I respekt for hverandre

 

 

Forholdet mellom deg og meg, er det viktigste forholdet i hele verden

Akkurat i det vi møtes

Kanskje møtes vi gjennom ordene

Kanskje møtes vi ansikt til ansikt

Uansett hvordan vi møtes, så møtes vi sjel til sjel

Kjenner du inni deg hvor vakkert det møtet er

Kjenner du kjærligheten mellom oss

Forholdet mellom deg og meg er det viktigste av alle forhold i det vi møtes sjel til sjel

Vi leser det i hverandres øyne

Vi leser det i hverandres hjerte

Vi leser det fra sjel til sjel

I evigheten

I dag

 

For å følge Lillasjel på facebook: https://www.facebook.com/Lillasjel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg