Finnes ikke bedre medisin for meg. 

 

Ja, jeg jobber på, enda en dag jeg lager god.

Det var -8 klokken 7 i dag tidlig.

Ja, ikke at jeg var oppe da, men gubben er jo en morgenfugl.

Så ute kan jeg ikke sitte.

Jeg må gjøre det jeg er god til.

Ja, jeg er reneste eksperten.

Drømme meg bort i ferie, og da cruiset med Celebrity Edge i sommer.

 

Jeg googler og lese og smiler fra øre til øre.

Nå har jeg bestilt utflukter og tror ikke det blir flere enn tre.

Det nærmer seg

Bare 93 dager må, svisj, svusj, det er  93 dager å glede seg på.

Finnes ikke bedre medisin for meg.

Jeg føler meg privilegert, som har muligheten.

I dag har jeg studert restauranter ombord.

Vi var jo så heldig at vi fikk bytte cruise, fra et eldre, mindre,  til ett av de store, nyeste, Celebrity Edge, uten å betale noe ekstra.

Edge har 4 hovedrestauranter og jeg har googlet menyer, må du vite.

En meny kan se sånn ut, men de skifter hver dag og hver restaurant har sin egen meny.

Heldigvis har vi to uker, men jeg går ut fra at det vil føles for lite.

 

Den greske og italienske, har jeg mest tro på.

Det blir nok mye cruiseprat fra meg fremover, for dette betyr så mye for meg.

Og det som gir meg glede, gjør godt for kroppen min.

 


Dette ser også helt fantastisk ut.

Her blir jeg nok en flittig gjest på dagtid.

Når jeg har premium drikkepakke, tror jeg all juice er inkludert.

Ja, jeg blar og leser og koser meg.

 

Jeg leser Å vanne blomster om kvelden.

Den vil jeg lese ut nå i ettermiddag.

Så skulle jeg begynne på den nyeste Isabel Allende, Violata, men så dukket det opp en i postkassa i dag.

Den hadde så nydelig et omslag og så så spennende ut, at den fikk gå foran alle i stabelen.

 

 

Før jeg begynner å lese, er det middag.

Jeg hadde chili/hvitløksmajones og litt blåmuggdip i kjøleskapet.

Poteter i skiver, paprika og rødløk, inn i ovnen 35 min.

Så legger jeg laksen oppå, ca 20~25 min.

Da blir det middag og enda en fin dag.

I dag

2 kommentarer
    1. Åååå, det ser nydelig ut med cruise ♥ Så kjekt å ha det å glede seg til.
      Jeg tror for min del at det kun blir et par turer til norske steder. Jeg har veldig lyst å kikke innom deg, så det tenker jeg en del på. Den gondolbanen er jo absolutt et trekkplaster også. Så det hadde vært kjekt å få til noe sånt. Jeg føler jo at helsa begynner å komme seg litt nå.
      Og så har jeg en stor plan om å besøke min barndomsvenninne som bor i Elverum. Og noen dager i Oslo kanskje.
      Og selv om det ikke er cruise, som jeg veldig godt kunne tenkt meg, så er disse tingene også noe å planlegge og se frem til.
      Og det er så viktig, det å ha noe å se frem til ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg