Fin dag ble det ❤️

 

 

 

 

 

I helga var det barnedåp av lille Ella.

En fin dag ble det, med hele vår lille flokk samlet.

 

Storebror var på plass. Neste gang vi møtes alle sammen er det konfirmasjon.

 

Dåpsbarnet var stort sett blid og ville ikke sove. Det så ut som om hun ville ha meg seg alt som skjedde rundt henne.

 

Heldig med været var vi også.

 

 

Heldig var ikke denne sjåføren. Han hadde kommet utfor kanten og hele bilen lå veltet i snøen, utfor veien. Full-lastet med nye biler.

Heldigvis for oss kunne vi passere. De tok gangveien i bruk, så kun trailere måtte vente.

 

Vi fikk god mat og åtteåringen stod for den kommentaren, som det var umulig å ikke le av. Han var så forundret for han skjønte ikke hvorfor folk lo. Jeg sa at jeg var så mett og han syntes det var rart at jeg var så mett når det var jeg som hadde den største magen. 🤣😂

 

 

Kofferten er funnet frem.

I morgen starter vi på en liten rundreise.

Først tre netter i Larvik.

Fredag var planen å kjøre hjem, men eldstemann foreslo at vi kunne komme en tur til Halden, når vi likevel er i farta.

Så fredag tar vi Sandefjord-Strømstad ferga, kjører til Halden.

Der blir vi til søndag før vi snur nesen hjemover igjen.

Gleder meg.

I dag

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg