Er det lov å være litt misfornøyd, selv om det ikke hjelper?

Slik ser det ut her i dag.

Det er like før vi må starte varmepumpen og fyre i ovnen.

Vi får noen dager med sommer og så er der på igjen med drittvær.

Nordvestlandet kalles det og vi bor her frivillig for det er veldig vakkert her, når vi ser fjellene.

Billig strøm er det også i forhold til mange andre steder.

Jeg sitter ute i teltet mitt, men har varmepleddet på full styrke.

Og i det jeg ikke tror det kan regne mer, durer det enda sterkere.

Bra gubben klipte plena i går.

 

Jeg venter på nyheter om sas.

Streik eller ikke streik.

Vi skal snart ut å fly, så vi er spente.

Det er også tid for en frisørtime igjen.

 

Skal tro om det er turistskip her i dag.

I går var det et Costaskip med over 3000 passasjerer.

Åndalsnes befolkning blir fordoblet noen timer

Det var sol og varme og nydelig.

Litt morsomt når vi kommer kjørende og ser skorsteinen stikke opp.

 

 

Det er ikke akkurat lite dette skipet.

Jernbanestasjonen blir bare en liten fis.

Det er vel nesten like stort det skipet vi skal på, hvis vi kommer oss til Barcelona.

2900 passasjerer, men Celebrity har ikke fulle skip enda, etter coronaen.

Dette fordi det ikke skal være for mange ombord.

Akkurat det har jeg ikke noe i mot.

 

Her er en til som er litt misfornøyd med været.

Ikke mulig å sole seg fir Tutta nå.

Selv må jeg inn til dusj og frokost, så jeg er klar for Ingrid frisør.

I dag

2 kommentarer
    1. Det er lov å være litt sutrete. Man har lov til alt, når det gjelder en selv. Men ofte det ikke hjelper, så viktig å gi seg etter litt surmuling. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg