Enkel middag for en person, to dager

Jeg er fortsatt litt flink til å lage middag til meg selv.

Jeg gjør det enkelt, billig og næringsrikt.

10 min kutting, 20 min i airfryeren, kunne klart meg med litt mindre, tror jeg

Ta det du selv liker av grønnsaker. Her bruker jeg det jeg må bruke opp.

rødløk, rødkål, hvitløk, chili, rosa stangselleri, broccoli, tomat, paprika, litt tomattapenade, olje, salt og pepper.

Forsiktig med saltet, for osten er salt.

 

En fetaost på toppen. Kan jo droppes.

Ei pk strimlet svinekjøtt. Litt paprikapulver og grillkrydder på kjøttet. Litt olje

 

Ser det ikke godt ut? Smakte fortreffelig. Gjør det enkelt. Fyll opp kjøleskapet med de grønnsakene du liker og miks i vei.

 

Nystekt brød, så da måtte jeg ha litt brød til.

Reprise i morgen

2 kommentarer
    1. Dette så ekstremt godt ut, og selv om jeg akkurat har spist en sen kveldsmat ble jeg nesten sulten igjen. Her ble det rett og slett pannekaker i dag, godt det også 😉 Ha en riktig god kveld/natt 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg