En sjel full av farger

 

 

Vanligvis jobber jeg ikke med Lillasjel i helgene, annet enn at jeg poster blogg og bilder. Jeg har gjort et unntak nå, siden mange venter på tegnet bilde. Derfor ferdiggjør jeg bilder jeg startet å kladde, forrige helg. Jeg er takknemlig for at jeg får dele, men  er viktig for meg at de som bestiller, sier nei til deling, hvis det føles feil for dem.

Ta kontakt på SMS 9946 7178 eller i melding på fb hvis du ønsker å få tegnet ditt bilde med ord til.

 

 

En sjel full av farger

Et hjerte fullt av glede, kjærlighet og omsorg

Et nydelig medmenneske du er

Let etter nøkkelen til porten

Da vil hjertet ditt åpnes for mer glede og solskinn

Gode mennesker vil komme deg i møte

All din visdom og kloke ord må du bruke

Ikke hold deg tilbake, men strål fra ditt indre

Solen i ditt hjerte, vil blåse skyene bort

la ikke bekymringer fylle ditt hode, men ha fokus på dine ønsker

Tillat deg å drømme om gode dager  og lykkelige øyeblikk

Du har en bok som heter ditt liv

Der kan du fylle hver en side med dine sterke farger

Det glitrer i gull, stjerner som stråler, de vakreste roser

Brett ut hvert et kronblad, vis alle hvor vakker du er

En rose i full blomst, men bevar dine torner

De skal du vise frem hvis det er behov

Dine grenser, din integritet, skal du verne

Støtt skal du stå i egen kraft

Det er ditt liv og dine valg du skal stå opp for

Nå er blomstringstid, du skal være den du er

Du vakre sjel, du vakre sjel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg