Dette er stressende ja!


Fyttirakkern hvor travelt det er med en pensjonist i huset.

Jeg er jo administrastiv sjef her i huset.

Noen titler må jeg ha også.

Finanssjef blant annet.

Det har du ikke lov til, gneldret damen i dnbtelefonen når jeg kommanderte, ta hit telefon så skal jeg logge meg inn på kontoen din.

Da hadde han jo skrevet feil passord tre ganger.

Herlighet, jeg tok jo over kommandoen over alle kontoer i 1978.

Da hadde vi vært kjærester i 14 dager.

Noen måtte ta kommandoen.

Reisebyrå er jeg også.

En jobb jeg gjør dårlig er bildelagring.

Her går alt opp i skya, før vi nesten når å trykke på ta bilde knappen.

Alle de idiotiske bloggbildene, 14 bilder av en dør eller et vindu eller 34 bilder av utsikten.

Svusj, alt forsvinner opp i skyene.

27 gb var det sist jeg sjekket.

Det må ryddes, det sier seg selv.

 

Men litt avspasering får jeg i finværet.

Nå ble jeg litt forstyrret av pensjonisten her også.

Han dro rundt på ett eller annet som snurret rundt og sprutet vann, så tror du ikke at det ble så bløtt at jeg måtte gå inn igjen en stund.

Ikke fred å få for den mannen.

 

Så måtte jeg servere 2 retters middag.

Jojo, riktignok rester fra lørdag og søndag, men er jo to retters.

 

Etter at jeg ble jaget inn, måtte jeg pinadø bestille nytt telefonabonnement til han også.

Og mens han selv stakk ut på sjøen for å sikre at han får middag i morgen,måtte jeg logge meg inn i både banken og altinn i hans navn, for vi måtte godkjenne noen transaksjoner.

Like før jeg får Økokrim på døren.

17.50 kunne jeg endelig puste litt på.

Masterchef

Men boka jeg leser var så spennende at jeg måtte lese i reklamepausene.

 

Og enda har jeg ikke avsluttet første genseren, skal jo strikke en til.

Så jeg strikker når det ikke er pause.

 

 

Jeg skitnet ut masse oppvask slik at jeg kunne holde han opptatt en liten stund.

Da fikk jeg en liten pause så jeg fikk lagd meg en brødskive.

Nå har han dalt ned i stolen her og da trer jeg inn i en annen stilling, kinosjef.

Det er også mitt ansvar.

Finne serier og filmer som er såpass interessant at han sitter i ro så lenge at jeg ihvertfall når å spise litt.

Hvordan skal dette gå?

Dette er travelt ja!!

I dag

 

 

 

2 kommentarer
    1. Nettopp fått en pensjonist i hus? Det kan bli travelt, muligens. Men greit med mange jobber, da blir det ikke kjedelig…og så burde det slå veldig positivt ut lønnsmessig. Ellers er det forhandlinger nå…
      To-rettersen så veldig god ut. Her ble det kveldsmat i kveld, det er direkte uvanlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg