Dette blir travelt for kjerringa

 

Jeg har plottet inn et arrangement til i høst, jeg.

Nå må jeg krysse fingrene for at kroppen spiller på lag.

Jeg tror jeg har funnet ut hva som setter den ute av spill, men holder på å teste det ut.

Får håpe det stemmer, for i så fall, går jeg høsten i møte med en kropp med mer energi.

Hvis det er slik jeg tror, får dere nok høre om det i løpet av vinteren.

Jeg har allerede fortalt at jeg og gubben skal til Osterøy igjen.

Krimhelg på Fjordslottet der fiksjon møter virkelighet.

Forfatterne forteller om sine bøker, mens politifolk forteller om sitt arbeid.

 

 

Plutselig dukket det opp en invitasjon til en ny happening.

I Aschehoug-hagen.

Jeg legger jo ut i luften alle mine ønsker.

Å få komme på bokfest i Aschehoug-hagen, er en av de.

Jeg hadde ikke trodd det var mulig.

Men det rare med slike ønsker, er at det ofte åpenbarer seg nye muligheter.

Det har jo vært kun fest for forfattere og ansatte i Aschehoug.

Å bli forfatter hadde jo vært kjekt, men akkurat det ser jeg på som lite sannsynlig.

Men nå åpner de hagen for arrangement der alle kan komme.

Ja, både du og jeg og Espen Askeladd og alle hans hjelpere.

Gubben syntes det ble litt mye reising i høst, han skal jo på jobb i 12 dagers turnuser også.

Han ville derfor ikke være med, men ville passe Tutta.

 

 

Det var Tutta glad for.

Jeg allierte meg med ei venninne og hun drar ut sovesofaen til meg og stiller som privatsjåfør/ledsager.

Så nå har jeg enda en tjener.

Heldigvis ikke enda en trener……. tror jeg

Det er ikke nok med en trener, jeg har to trenere(3 tjenere)

 

Kanskje du vil være med?

Jeg spanderer billett til alle. (Det er nemlig gratis😀)

https://fb.me/e/57iW35QSY

Det er nesten for godt til å være sant.

Og ikke nok med det.

Søndag, dagen etter, er det et nytt arrangement, også for alle.

Da er det Afternoon tea, med utvalgte forfattere som Ellen Vahr, Camilla Davidsson, Lucy Diamond og Gudrun Skretting.

Hva det koster, er jeg usikker på. Det er ikke lagt ut offentlig enda.

Det blir litt av en helg.

Kanskje får jeg tryllet frem enda litt mer stas, men det vet jeg ikke enda.

Stor glede i heimen.

Jeg elsker jo å planlegge morsomme reiser og aktiviteter.

Det er jo slik jeg egentlig er, inni meg, en aktiv og eventyrlysten sjel.

En oppdagelsesreisende er jeg, når jeg kan.

Jeg elsker å fylle boken min med menneskemøter og nye eventyr.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg