Det gikk opp for meg at jeg har to personlige tjenere, ikke bare en

Ja dere som følger meg, vet at jeg har en personlig trener.

Selv om han liker å titulere seg tjener.

Men det er en sannhet med modifikasjoner det der.

Jeg jobber nemlig full tid som reisearrangør får den samme treneren/tjeneren.

Ja av og til føles det nesten sånn.

Men det er et lystbetont arbeid da og det er det den andre tjeneren kommer inn.

 

Vi elsker jo å reise treneren og jeg.

Og jeg er en racer i å planlegge.

Går veldig fint det,  for minstetrygden min holder ikke, så jeg er nærmest ledsager jeg på hans reiser.

Derfor reiser vi for hans penger selvfølgelig.

Litt betalt må jeg ha, ikke sant.

 

 

Men den andre tjeneren ja.

Vi elsker jo å reise på cruise.

Det er den ultimate ferieopplevelse for oss.

Vi pakker ut kofferten, bor i luksus, og blir fraktet fra sted til sted, fra den ene opplevelsen til den neste.

Det er bare amazing rett og slett.

For meg som ikke har så mye energi, betyr det at jeg får se meg om i verden, uten å slite meg ut.

Alt er jo så godt tilrettelagt.

Cruiseferie er toppen av lykke for meg, når det gjelder ferie, men velg riktig skip, destinasjon og tid på året.

14 DAGERS CRUISEFERIE, KAN DET VÆRE KJEDELIG

EN VANLIG CRUISEDAG I MIDDELHAVET, TOULON

(Google Lillasjel og cruise, så får du mer)

Nå har jo cruiseskipene lagt i opplag under pandemien.

Heldigvis er de nå i gang igjen.

Tenk på alle de som er avhengig av disse skipene for å ha inntekt, både de som jobber ombord, leveranser og de som får besøk i de ulike havnene.

 

Før bestilte jeg cruise selv direkte gjennom Royal Caribbean, men via Lillasjel fikk jeg kontakt med Tove.

Hadde hun visst hvilken masekråke jeg er, så hadde hun vel skygget banen.

Hun har jo nesten full jobb med å svare på alle mine spørsmål.

Jeg har ikke bare et cruise planlagt, Neida jeg har to.

Jeg er blitt helt spinnvill.

Det ene serru, er flyttet fra 20 til 21 til 2022 og det er jo betalt.

Derfor tror jeg det er gratis jeg så jeg bestilte et til.

Og den personlige treneren(gubben) og jeg,  har allerede planlagt pub til pub tur i Key West, enda det ikke er før neste vinter.

I dag ba jeg den andre personlige treneren, Tove, om å sjekke prisene, om de hadde gått ned.

Og tror du vel ikke at det var tilbud.

Jeg sparte meg, eller skal jeg si gubben, kr 8300,-

Tove ordner opp serru, det er helt fabelaktig.

Og jeg har ikke betalt for å si det.

Jeg følte bare for å skryte litt av henne siden jeg har mast hele formiddagen.

Jeg håper hun fortsatt puster.

Så har du mulighet til å reise på cruise, anbefaler jeg det varmt.

Og husk å bestille hos Tove.

Det er ingen fordyrende mellomledd, samme pris som om du bestiller direkte, bare mye bedre personlig service.

Jeg lovet å dele henne med deg.

I dag

https://www.cruise-travel.no/

 

Pub til pub, starter 11 på formiddagen, ja det kan bli morsomt.

Med på tilbudet, var 350 dollar i ombordkreditt.

Det betyr at vi har 3000 i lommepenger til utflukter og andre ting ombord som spesialrestauranter, i butikkene eller massasje, osv

I tillegg er det inkludert drikke og wifi, så vi bruker ikke penger ombord, bare når vi er i land.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg