Det får gå som det går.

 

 

Det ble eggesalat med skinke i dag.

EGGESALAT MED SKINKE OG PURRELØK

Det ble bakt brød.

 

Fine brød i dag og sønnen fikk ønsket oppfylt om eggesalat og nystekt brød.

Og en tur på Rema i dag også.

Nå hadde de fersk kalkunfilet.

Da ble jeg glad.

Nyttårsaften blir det kalkun og waldorf.

KALKUNFILET OG WALDORFSALAT

 

 

Og vi er mett etter en herlig lutefiskmiddag.

Snart er vi klar for fenalår og flatbrød.

Jeg er så glad at jeg fikk bakt flatbrød denne julen også.

 

Ja, for i dag har jeg igjen tenkt på at vi skal reise snart.

En lang, lang reise, selv om vi har prøvd å gjøre den så skånsom som mulig.

Når jeg er så slapp, hvordan skal det gå.

Men så vet jeg at kroppen mobiliserer.

Så når tiden er der, går det nok bra denne gangen også.

Men det blir nok ikke mange slike lange reiser.

Jo, jeg vil reise fortsatt, men kortere avstander.

Så håper jeg at kroppen setter pris på å bytte ut vinter med sommer, at den da vil fungere bedre.

Men jeg forstår at jeg brenner nok av litt for mye på disse turene mine.

Samtidig hører jeg om mange andre som sliter i mørketiden også.

Kanskje ville jeg ikke vært bedre om jeg kun var hjemme heller.

Nei, det er ikke noe alternativ.

Så lenge jeg har mulighet, vil jeg flakse og fly litt rundt om i verden.

Det gleder jeg meg over at jeg kan.

Hvile kan jeg gjøre når jeg er hjemme igjen, tenker jeg.

I dag

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg