Det får gå som det går, jeg nekter å gi meg

 

 

 

Kroppen spiller ikke på lag for tiden, men heldigvis er det bagateller.

Men det er lite aktivitet og det er greit nok.

Det er den mørkeste tiden på året og kroppen kan få hvile seg.

Mandag er diettstart og sta som jeg er, har jeg kjøpt inn det som skal til.

Jeg satser på at før mandag går det fremover.

Jeg orker ikke nederlaget med å måtte stå over når jeg har planlagt det.

Uken etter har jeg ærender pluss at jeg skal pakke og gubben kommer hjem fredag, så da blir diett mer stress.

Det får gå som det går, tenker jeg.

Det skal gjennomføres.

Men med så lite fysisk aktivitet som mulig.

Og det er jeg god til.

Bra en er god til noe også.

 

Gubben er på farten som vanlig.

Jeg sitter på bokrommet mitt.

Nå må jeg skrive den bokomtale som har ventet i dagesvis,

Så må jeg ta meg på tak og lese.

Jeg har rotet bort hele denne dagen.

I dag

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg