Det er vanskelig å forklare

Det er vanskelig å forklare.

Ja, det fulle badekaret har en enkel forklaring.

Jeg trodde ikke det var gått så lang tid.

Jeg er nemlig litt fjern denne uken, ikke helt til stede.

Og det er det som er vanskelig å forklare for noen som ikke har kjent det på kroppen.

 

Hver morgen lager jeg kaffe og setter meg i stolen med iPaden i hendene.

Jeg er klar for å la kroppen våkne.

Etter ca en halv time, siger energiene inn til meg.

Denne uken har det vært utrolig sterkt.

Jeg tror det må være som å få en sånn vektdyne lagt over seg.

Jeg presses ned i stolen og fylles av en vidunderlig ro.

Denne uken har det vært litt annerledes, for i tillegg til å være sterkt fysisk, blir rommet i perioder, iskaldt.

Det er nesten så jeg sitter på balkongen.

I dag har det vært slik i to lange perioder.

Derfor er det godt med et langt, varmt bad.

Ja, nå brukte jeg opp varmtvannet så det ble rimelig kaldt å skylle av seg etterpå.

 

Jeg tror det har sin forklaring.

I morgen drar jeg til Arthur Findlay igjen.

Der er energiene utrolig sterke for der jobbes det med det spirituelle hele tiden.

Denne gangen skal jeg jobbe med transe og på et vis overgi kroppen min til åndeverden.

Ja, vet det høres rart ut, men for de som vet hvordan det fungerer, er det ikke rart.

Transe er på et bevissthetsnivå, før søvnen på et vis.

Du er våken, du hører alt rundt deg, men er likevel litt fjern.

Første gang jeg opplevde transe, var på alternativmesse i Ålesund.

Jeg var hos Anne Bjørkedal for å få healing.

Hun holdt meg i fingrene på ene hånda og jeg tenkte hva slags tull er dette.

Jeg hørte Silverbird spille på fløyta si og folk jabbet rundt meg.

Der satt jeg og tenkte at dette hadde jeg betalt penger for.

At hun dama skulle holde meg i hånda der jeg satt med øynene igjen.

Så sier hun, nå kan du åpne øynene.

Hæ, åpne øynene. Hjelp de vil ikke opp.

Hun forstod med en gang at jeg var gått dypere og sa vent.

Rør litt på fingre og tær, så teller jeg deg opp og først når du er klar, åpner du øynene.

Slik lærte jeg hvordan det var.

Transe er utrolig godt for å slippe tak i alt men kan også være litt tyngende hvis du gjør det for mye.

Det er ulike stadier av transe, likedan som du er i ulike stadier, når du skal slappe av.

 

 

Energiene bygges opp i et rom.

Det er derfor det kan være tunge energier i mange hus.

Man føler seg tynget, kan få hodepine, være svimmel, susing i øret, med mere.

Da er det lurt å rense.

Før jeg drar, blir jeg derfor forberedt på det jeg skal åpne opp for.

 

Det er en ting til som er merkelig.

Noe jeg aldri har opplevd før.

Jeg er ikke reisesyk.

Jeg er så rolig at det er nesten så jeg funderer på om reisen blir avlyst.

Jeg bruker å ha klump i magen og være veldig stresset og nervøs.

Nå kjenner jeg bare ro.

Merkelige greier.

I dag

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg