Det er rørende å se når mennesker stråler

 

Mer og mer åpner vi opp for sansene våre.

Enten vi tror på de eller ei.

Det er ingen lett reise.

Ofte skal mye forløses.

Man åpner ikke opp fordi man skal nødvendigvis hjelpe andre.

Reisen er hovedsaklig for å hjelpe seg selv.

Å bli den beste versjonen av seg selv.

Ikke den mest perfekte versjonen, men den man lever best med, den man er ment til å være

Anerkjenne og godta hele seg selv.

Ofte er jeg rørt over å se hvordan hver enkelt endrer seg i takt med at man åpner opp.

 

Jeg har vært fem ganger på Arthur Findlay Spiritual college i England.

Kursene varer fra lørdag til lørdag.

Det er så rørende å se hvordan deltagerne på kurset endrer seg fra første til siste dag.

Første dagene ser mange slitne og forknytte ut.

Sakte, men sikkert utover i uken, ser man store endringer.

Rynker glattes ut, blikk løftes, man hører latteren og man ser hvordan hver enkelt stråler.

Tirsdag eller onsdag er ofte gråtedager.

Da har man åpnet opp og man slipper løs det man har båret på.

Man prøver ikke på dette, det skjer av seg selv.

De sier ofte at en uke på skolen forløser like mye som et år ellers.

Og nettopp slik føles det.

Man reiser hjem mye lykkeligere enn når man kom.

Er det fordi man har lært mer om healing og mediumskap?

Nei, det er fordi man har kommet nærmere seg selv.

 

Jeg ser det også her hjemme.

På meg selv? Ja selvfølgelig.

En helt annen ro inni meg enn jeg hadde før.

Selv med flere begrensninger, er jeg likevel lykkeligere.

Jeg ser det også på de av mine venner som utvikler sansene sine.

Noen er totalt forandret.

Og tro nå ikke at det er et mål, at man skal forandre seg.

Nei, målet er å slutte å være noe man egentlig ikke er og heller bli tro mot seg selv.

 

Få bedre selvtillit

Tro på at man er bra nok

Ikke la andre tråkke på en

Stille egne behov

Tørre å ta til motmæle når noe er urettferdig

Legge bort dårlig samvittighet

Anerkjenne seg selv

Rett og slett stå sterkere i egen kraft og bli mer glad i seg selv

 

Det er rett og slett rørende å se denne endringen.

Når mennesker du kjenner plutselig stråler.

Derfor er den spirituelle utviklingen viktig.

Ikke fordi du skal begynne som healer eller ta ned beskjed fra åndeverden.

Nei, fordi du skal ha et godt liv her på jorden.

Rett og slett bli mer lykkelig og finne indre ro

I dag

2 kommentarer
    1. Nydelig🥰 hva mer er å si egentlig som en refleksjon av disse ordene❤️Så langt borte fra seg selv man kan komme😌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg