Det er ikke alt jeg informerer om

Det er ikke alt jeg informerer om.

Det er ikke alt jeg gidder å si.

Jeg er en av de utrolige heldige mennesker som har det godt.

Jeg krysser fingrene for morgendagen kjenner vi ikke.

Jeg vet om mange som sliter med livskriser.

Da trenger ikke jeg klage over til alle venner på Facebook at det er litt kaldere ute enn forventet på denne tiden.

Se, Steinelva har åpnet seg, det er vår.

Eller at jeg ikke får åpnet pdf på iPaden.

Jo det siste, kunne jeg skrevet, ikke for å klage, men for å høre om noen elskelige sjeler vet råd.

Eller at jeg ringte Apple kundeservice nå nettopp.

 

Tast 1 hvis du vil snakke med en kunderådgiver. Taster 1. Tast 1 hvis du vil snakke med en kunderådgiver. Taster 1. Tast 1 hvis du vil snakke med en kunderådgiver. Vi hører deg ikke, vi ringer på igjen om 15 minutter. 😂😂Kanskje fordi jeg hadde på lydløs eller?

 

Jeg ringte på igjen og fikk kjempegod hjelp.

Det er noen som det virker som er opphengt i det negative og legger ut så mye at jeg klikker til slutt, ikke følg, så jeg slipper å se.

Slik vil jeg ikke bli.

 

 

 

Nei, jeg orker ikke være sur og grinete.

Det ødelegger dagen min og andres også.

Jeg er sur og grinete når jeg må få ut litt frustrasjon og så er det over.

I dag er jeg bare takknemlig for livet mitt.

Jeg ser på denne vakre løvetanna som i løpet av få dager har funnet seg en plass å blomstre.

Midt i trappa mi.

Er den ikke fin?

(tror ikke gubben er enig)

 

Jeg har vært og tappet blod.

Jeg tenkte jeg kunne spise lunsj ute, men alle jeg kontaktet var opptatt, så da tenkte jeg at det var meningen jeg skulle sige ned igjen i godstolen her hjemme.

Her har jeg det godt.

Og tror du ikke at jeg har sortert skitne klær og satt på vaskemaskin.

Forberedelse til avreise Rhodos er i gang.

 

 

Etter en god meditasjon, skeier jeg i dag ut med noen deilige sjokoladetrøfler til kaffen.

En novellesamling lå i postkassa.

 

Nå skal jeg lese en krim. Og bokomtale skal skrives. Jeg henger litt etter.

Jeg spiste bare 4 trøfler,  nå blir det ikke flere før i morgen.

Nå blir jeg her resten av dagen eller kanskje skal jeg titte ut om temperaturen har steget.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg