Det er dager jeg føler jeg har klikket restart

 

 

Det er dager jeg føler jeg har klikket restart

Eller rettere sagt øyeblikk i dagen

Plutselig er det som en ro faller ned over meg

En stemme som hvisker at du er på riktig vei lille venn

Det blir bra skjønner du

Fortsett frem dag for dag

Bekymre deg ikke

Ha tillit til prosessene

 

Det kan være en sang jeg hører, slik som i dag

Jeg skriver Lillasjelord på bestilling og da kommer det nye sanger til meg

Jeg går tilfeldig inn på Youtube og lar meg lede

Musikk kan gjøre underverker for oss

Når vi hører en stemme eller en rytme eller en tekst som vi kjenner kroppen responderer på

Det er da jeg er høysensistiv, at jeg har evnen til å føle stort

Når du kjenner tårene fylle øynene

Du får gåsehud og hele kroppen reagerer

Du lukker øynene og bare lar kroppen få nyte

Du kjenner tårene renne nedover kinnnene men du smiler

Du smiler av velbehag, av å kunne nyte sånne øyeblikk av lykke

Når du føler at livet smiler til deg

Når du føler at du er på riktig sted, til riktig tid

Når du føler at du er den du er ment til å være

Den lykkefølelsen er bare ubeskrivelig

I dag

2 kommentarer
    1. For et nydelig bilde ! Og passet godt med den teksten inni. Gregorian spiller jeg ved noen spesielle sinnsstemninger og anledninger …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg