Dag 2, Gran Canaria, Riu Vistamar

 

Da er vi i gang.

Treneren har allerede redegjort for dagens oppdrag.

Innkjøp av vannkoker til morgenkaffen.

Hver morgen har han nemlig egentid.

Da er det kaffe og cognac på balkongen, før fruen våkner.

Akkurat den stunden er visst hellig for det er eneste fritiden han har.

 

 

Frokosten er utrolig bra.

 

 

Hvordan er været spør du? Vel, ikke så verst

 


Utsikten er heller ikke så ille.

 

Hvis du tror det er bare kaffe. Neppe!

Det er nok baileys i bunnen.

Nam

 

Velvel.

Da starter vi dagens trening.

 

 

Hvalrossen må puste litt på oppover bakken.

Da passer det å unnskylde seg med at jeg må jo ta bilder

 

 

Se da. Det er jo bratt. Og se hvor langt jeg allerede har gått.

Der bussen er, der kom vi fra

Der fremme ser dere det lyser Europa. Det er kjøpesenteret.

I puben der brukte de å ha verdens beste Raspberry mojito.

Vi er spent på om mye er endret siden verden ble stengt ned.

 

Her er den. Himmel den er god. Og så sunt……….ja, tror dere ikke det? Det er jo bringebær

 

Ja hva tror dere han foreslo ned igjen. Vi går inn her sa han så slipper du bakkene ned.

Haha, lurte meg igjen. En lang trapp

 

Og enda en trapp.

 

Lett lunsj, litt blekksprut og salat. og litt sushi.

Vi lever sunt vettu.

 

……….ø

……….ø

 

Eller var det bare en unnskyldning for å få dessert?

 

Ser treneren fornøyd ut eller?

Morgenkaffen sikret og første treningsøkt utført.

Etter lunsj leste vi og slappet av.

 

Jeg har forresten fått ny jobb.

Jeg er livredder.

Ja jeg redder alle som står og venter ved heisen fordi heisen aldri kommer.

Her er resepsjon og restaurant på toppen så de fleste skal ta heisen opp.

Vel hva gjør de da?

Jo da klikker de på opp-knappen, ikke sant.

Men det den smarte fruen forstod etter å ha ventet 10 min på heis, er at heisen kommer kun når man trykker på ned-knappen.

Og jeg vil bare påpeke at treneren mente et øyeblikk at jeg ikke burde trykk ned når jeg skulle opp.

Men nå er jo jeg den som gjerne gjør motsatt av alle andre.

Så i dag var det et svensk ektepar som takket meg og fortalte at hadde ikke jeg hjulpet dem, ville de sultet ihjel.

Så jeg har en svært viktig jobb.

Til nå har jeg reddet 9 voksne og 3 barn fra sultedøden.

I dag

Dessert

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg