Da har vi startet reisen

Jeg fikk tappet blod i går på formiddagen, før vi dro.

Frustrert og fortvilt, men likevel optimistisk, med koffertene pakket

Nå er det spennende å se hvordan kroppen fungerer.

 

Med en høstkledd Trolltindene, forlater vi Romsdalen, på vei ut på eventyr.

Mjøsa

Det ble spesielle bilder i går.

Jeg tar jo  bilder gjennom bilvinduet, i fart.

Derfor blir de ikke tipp topp, men fine nok for meg.

 

 

Brumunddal

Vi er i Oslo akkurat nå.

Her blir vi til i morgen.

 

I dag skal gubben og jeg på forlagsbesøk.

Vi skal først innom Cappelen, for der venter et par bøker i resepsjonen.

Deretter skal vi innom Gyldendal.

De skal ha feelgoodeventer denne uken.

De har arrangementer både på dagtid og kveldstid.

https://facebook.com/events/s/bli-med-pa-norges-f%C3%B8rste-feelg/1211326162758326/

Jenny Colgan, Jenny Fagerlund, Eva Chase og Johanna Schreiber.

Vi får ikke vært med på noen av disse arrangementene for vi har andre avtaler.

 

Deretter har vi en spesiell invitasjon.

Lunsj med Heather Morris, hos Aschehoug.

Hun skal også bokbades så dere har mulighet til å møte henne.

Heather Morris kommer til Oslo, og du og jeg er invitert til å møte henne

Tror du jeg er spent eller?


Kroppen kjennes fin ut i dag.

Så langt.

Det er nok for tidlig å si om det blir endringer.

Eller rettere sagt, jeg føler meg bedre, men vet ikke hvordan det går utover dagen.

Jeg er veldig spent, men må vente og se.

 

 

I kveld skal vi spise middag hos venner på Lørenskog.
I morgen drar vi videre til Halden, der barnebarna venter.

Lørdag drar vi til Gardermoen.

Søndag flyr vi til Miami. Karibien 14 dager.

 

Snakk om å være privilegert.

Jeg er svært takknemlig.

I dag

12 kommentarer

Siste innlegg