Da er jeg i gang igjen

 

Jeg er en mester i å planlegge frem i tid.

Nå går vi mot ferie.

Hvis ikke noe skjer, skal dere få bli med meg til Rhodos.

Tenk det, første flyet Tui sender til Rhodos.

Ja måtte det bare bli slik.

Når det nå går mot ferie, ja da planlegger jeg ikke.

Ikke annet enn det jeg må gjøre, som å tenke ut litt klær og finne frem koffertene.

Ja og så selfølgelig hvilke bøker jeg skal ha med.

Det er jo valgets kvaler.

Men utenom det, lite planlegging.

 

Etter ferien derimot ja da har jeg store planer.

Ja nå altså.

Da skal jeg tekste mer bilder.

Da skal jeg rydde i papirene mine her på kontoret.

Jeg skal gå gjennom de to posene etter en gammel tante som har stått her sikkert 10 år.

Jeg skal scanne bilder og lage albumer.

Rydde i gamle bruksanvisninger og kaste de som er utdatert.

Da skal jeg gjøre meg ajour med regnskapet.

Da skal jeg legge ut mye mer på Youtubekanalen min. Jeg ordnet meg kanal og begynte nå i høst og så ble det stopp.

Jeg skal ha livesendinger.

 

Ja men hva skjer da?

Dette er jo egentlig samme planene som jeg hadde ved nytt år.

Og de samme jeg hadde i fjor høst.

Ja nesten da, youtubekanalen ble åpnet, noen få bilder ble tekstet, tror det var 6, og regnskapet ble ferdig og noen live har jeg hatt.

Men resten da, ble det gjort?

Nei, det ble ikke det.

Og nå er jeg i gang igjen.

Etter ferien serru, da skal jeg……………………..

I dag

 

2 kommentarer
    1. Du har mange planer, og egentlig er det godt å ha planer. Faktisk kan det være en glede å kreere planer, syns jeg. Så spennende at du skal på tur. Det høres fantastisk godt ut. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg