Atlantica Seabreeze, Fig tree bay, Kypros, dag 7

 

 

Ja det er ikke stort mer å rapportere om disse dagene.

Kanskje tar jeg også bloggfri et par dager.

Vi er blitt grenseløst lat.

Han treneren gjør en svært dårlig jobb.

 

Nå har jeg blitt hekta på ferskenyoghurt med disse gode nøttene.

Tviler på hvor sunne de er, for det er nok sukker i de.

 

Vi sitter på balkongen en times tid før frokost, drikker kaffe.

Etter frokost tusler vi ned hit, under fikentreet.

 

Vi snakker litt med vennene våre.

Vi bader.

Det vil si, jeg bader.

Jeg dupper i vannet et kvarter og så kommer treneren.

Han dupper seg ned i vannet, og så lurer han på om vi er ferdig nå og så hjelper han meg opp.

At en så tålmodig mann, skal være så utålmodig når det gjelder å bade, Tja, sånn er det.

 

Deretter er det lunsj, helst barbequen ute.

Pitabrød med kylling i dag, mykeste pitabrødet jeg har spist i mitt liv.

Samosas med grønnsaker.

I morgen er det pølse med brød, så da blir det nok innelunsj.

Maten er inne, men vi spiser ute.

 

Så bytter vi plass for solen har kommet under fikenbusken.

I dag ble det også ny bok på meg.

 

 

Ca klokken 16, gjerne litt før, tusler vi inn på rommet.

Aircondition på fullt så vi får avkjølt oss.

Så en middagshvil, særlig fruen, men det hender seg at jeg hører treneren snorke, selv om han påstår han ikke sover.

 

 

Ca 18.00 en aperitiff før mat og så middag.

 

Gubben avslutter alltid med ost og kjeks.

 


 

Etter middag sitter vi ute her.

Sent blir det ikke.

Holder jeg ut til 21.00 er jeg fornøyd.

21.30, da er det fantastisk.

Så leser vi litt og så snorker vi.

Så er det reprise neste dag.

 

Heter det ferie, skal tro?

Tror det er meldt litt lavere temperatur i neste uke.

Da skal vi sikkert gå tur.

 

God natt her fra paradis

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg