Atlantica Seabreeze, Fig tree bay, Kypros, dag 11

 

 

De fleste bildene i dag er fra spaserturen i går.

I dag ble det et par svømmeturer istedetfor.

Det er jo kjempegod trim.

 

 

Hadde det ikke vært så varmt, ville vi nok gått mer, for det er mye koselig å se.

Jeg elsker jo bilder av hus og blomster og gateliv.

 

Og det er det her, på alle kanter.

Og den greske blåfargen går igjen overalt.

Og gubben venter tålmodig.

 

Jeg likte meg godt i dette nabolaget her.

God atmosfære, koselig og like ved sjøen.

 

Ringer de fra Lotto om millioner på konto, da blir det leilighet her.

 

Gjerne med denne utsikten.

 

Denne hjørneleiligheten hadde vært super

Eller denne?

 

Sukk. Vi går videre til hotellet vårt.

Fint å ha mulighet til å kunne bo der også.

 

Her er de to som flyttet ned hit for seks år siden og begynte å jobbe på hotellet.
Her er de i gang med å servere drinker til de som soler seg.

Jeg har aldri vært på et all inclusiv hotell der de er så ivrig med å servere drinker.

 

Disse to har jobbet i tre dager. Dette er et område der de selger inn romantisk middag for to.

Tror ikke det er den aller største salgssuksessen. Litt usikker på hva de monterer om det er lyd eller lys eller kanskje bedre dekning på wifi.

 

 

I dag svømte jeg helt ut til steinene ute der.

Fisker svømte rundt beina mine.

Nesten så jeg funderer på å kjøpe meg dykkermaske, av enkleste sort.

 

Der ute var det krystallklart vann.

Rett og slett nydelig.

Dette vil jeg savne når jeg kommer hjem til regnværet.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg