Arthur Findlay, svensk uke, dag 6

 

 

Første forelesning i dag var om hvordan vi jobber med beviser.

Vi blir vist bilder og får ord.

Ofte har jeg selv oppdaget at blikket mitt blir datt mot noe i rommet jeg sitter som gir assosiasjoner.

Mediumskap fungerer ikke slik at du får ord for ord det som skal sies.

Du må tolke selv.

De er kjempeflinke de som er på dette kurset.

De stiller seg oppe på scenen og tar med informasjon.

Der er ikke jeg, ikke vet jeg om jeg skal det heller.

Jeg er nok mer en, en til en, person.

Jeg bruker mest mediumskapet mitt under healinger, men jeg skriver også ord som kommer.

 

 

Neste øvelse skrev vi ned en liste vi jobbet etter:

Vi skulle skrive det første ordet som dukket opp.

Farge Gul

Tall 9

Måned januar

Dyr Elg

Årstid vår

Farge grønn

Frukt ananas

 

Så skulle vi ta ned en person og se om vi fikk assosiasjoner av ordene.

 

 

 

Etter det jobbet jeg og min norske venninne sammen.

Det er godt å få snakke litt norsk.

Jeg har ikke fortalt at jeg lurte henne her en dag.

Hun er så god en venn at hun stiller opp for deg uansett hva det er.

Hun sa hun skulle absolutt ikke opp på noe scene.

Men jeg gikk opp for å lese noe jeg hadde skrevet.

Jeg spurte om hun kunne sitte ved siden av meg og støtte meg.

Hun kom med en gang selvfølgelig.

Jeg leste og etterpå fortalte jeg alle at hun hadde kjørt milevis mange ganger for å møte meg og gubben.

Hun skulle ikke på scenen, for enhver pris, sa hun, men her er hun…på scenen.

Da måtte hun le selv også. Hun forstod hva jeg hadde gjort.

Og læreren ba henne si hva ordet spirituell mente for henne, siden hun nå likevel stod der.

Jeg hadde gått ned.

 

 

Men hun var glad etterpå, for nå hadde hun vært på scenen og slapp å sitte og være nervøs for at læreren skulle mase henne opp.

Men jeg innrømmer at det var litt stygt gjort av meg.

Men det viser hvor god venn hun er.

 

Etter lunsj hadde vi healing, noe som var aldeles nydelig.

Det er ikke enkelt å overtale seg selv til å holde ut dagene.

De sliter de som er friske også, så ikke rart at jeg blir utmattet.

 

 

Etter middag, var det lærerne som gikk i transe og talte.

Jeg elsker både å se og gjøre transetale.

Mia var flink, Bill var amazing.

Lang tale og etterpå kunne vi stille spørsmål.

Men som jeg har hørt det sagt før, er de ikke noen orakel som har alle svar om de er i åndeverden.

Også der er de ulike individer.

Vi må finne vår egen sannhet.

Hvis vi hadde fått en fasit, ville vi vel ikke lenger vært søkende, tenker jeg.

Hvorfor skulle vi da fortsette å utvikle oss?

Dessuten er talen alltid en blanding av egen hjerne og åndeverden, så vi skal ikke stole blindt på noen kanalisereringer.

Nok en spennende dag i den spirituelle verden.

Eneste måten å finne svarene på, er å erfare selv.

Jeg elsker å utforske denne verdenen.

Mitt hovedfelt er healing og ulike måter å utføre healing på, særlig med ord.

Ordene er lettest for meg som når mennesker via nettet.

 

 

Og endelig klarte jeg å holde lyset borte fra rommet mitt så jeg fikk sove.

Klokken 05.00 står fuglene opp og da starter korøvingene.

Når lyset i tillegg kommer, blir jeg lys våken.

Nå skal jeg sove til fuglesangen.

Takk for i dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg