Arthur Findlay, svensk uke, dag 5

 

I talen i dag tok Bill for seg gamle pionerer innen faget fysisk mediumskap.

Fysisk mediumskap er utrolig spennende, men det er mye juks med det i dag.

Derfor kunne jeg tenkt meg å lære mer.

Det er jo en av grunnene til at jeg driver med readinger og mediumskap.

Nemlig at gjør jeg det selv, vet jeg at det ikke er juks og fanteri.

 

 

I første øvelse skulle vi selv velge tema.

Vi snakket først vanlig, deretter gikk vi dypere i oss selv og snakket inspirert.

Så gikk vi i transe og snakket om samme tema.

Temaet mitt var å lære seg å være seg selv.

Det var utrolig morsomt hvordan ordene endret seg.

Når vi snakket vanlig, plapret vi i vei.

Når vi gikk i oss selv og hentet ord, ble det plutselig mye mer poetisk, forklart med vakre bilder.

Og i transe ble det enda mer annerledes, færre ord, dypere på et vis, mer filosofisk.

 

 

Deretter hadde vi åpen plattform, der de som ønsket kunne ta ned personer eller si noen ord.

I dag valgte jeg å sitte i ro, bare å høre på de som gikk opp.

De er så flinke at jeg blir helt matt.

Så fint å se at selv om de er nervøs og det stopper litt opp, greier de å gå videre og finne ordene.

Å stå rett opp og ned på en scene, er et stort steg for meg som ikke greier å stå uten at beina rister.

Så er usikker på om det er noe jeg skal bruke energi på.

 

 

 

Etterpå var det igjen transetale, dvs ord kommer gjennom oss uten at vi planlegger hva vi skal si.

Jeg liker å jobbe i transe så slike øvelser er bra for meg.

Etter middag hadde lærerne seanse.

Første gangene jeg var på Arthur Findlay, skulle vi være musestille når de jobbet på plattform.

Vi skulle ikke klappe.

Nå er det full rulle med musikk og klapping.

Det er utvikling i denne bransjen også.

Mye gamle myter som ikke medfører riktighet.

Jeg liker denne utviklingen og gleder meg til vitenskapen klarer å bevise hva som foregår for jeg er overbevist om at dette ikke har noe med tro å gjøre.

Det er jo en årsak til at nasa forsker på de ulike fenomenene, som healing og klarsynthet og lesing av energi.

Vi mennesker kan bare en lite brøkdel av det som er mulig.

På mange felter var de kommet lengre for 200 år siden, enn de er i dag.

Men heksebrenning hadde nok en ganske preventiv virkning på utviklingen.

Men nå er vi på full fart fremover igjen

 

 

Nå er det kveld og på tide å sove.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg