Arthur Findlay, okt 24,dag 3

 

 

Jeg tittet ut fra trappeoppgangen på vei ned fra 2. etasje.

Solen skinner.

Jeg har dradd for gardinene, så jeg har ikke sjekket været enda.

I dag går vi rett på gruppearbeid, så jeg går ikke til meditasjon før det.

Vi mediterer så mye i gruppa at det må være nok, tenker jeg.

Jeg gikk opp på rommet etter frokost og slappet av.

Når man har så mye folk rundt seg hele dagen, prøver jeg å lure inn så mange pauser som mulig.

Da slenger jeg beina opp i senga og nyter stillheten.

I gruppearbeid i dag, har vi meditert.

Siste økt satt vi to og to.

En mediterte, en observerte. Det var gøy.

Vi skulle utveksle etterpå hva vi følte og så.

Jeg fikk en personlig melding fra min venn Petra, som jeg satt sammen med.

Fra min oppvekst. Det var noe jeg hadde behov for å høre.

Selv så jeg noe hos henne, en hjelp hun fikk og det viste seg at hun hadde nettopp bedt om den hjelpen.

Det er helt fantastisk hvordan en kan lese hverandre via energiene.

Ayla har en stille stund, før alle andre kommer inn i rommet.

 

Lunsj i dag, hadde jeg kylling.

Det var tiramisu i dag til dessert men den stod jeg over, for jeg er ikke så glad i tiramisu.

Men muligheten til dessert var der.

Jeg spiser like mye dessert denne uken på Arthur Findlay, som hele resten av året hjemme.

Blir litt på cruise også 😜

 

 

 

I ettermiddag var jeg på transetale med Eileen.

Endelig kom jeg i gang igjen.

Dette er noe jeg synes er så morsomt.

Og vil øve mer på.

Man snakker mens man er i transe og da hører men ikke ordene før man sier dem.

Noen snakker gjennom deg.

Det er egentlig det samme jeg gjør når jeg skriver Lillasjelord.

 

Til middag var det kylling/sopp-pai for oss med normal diett eller pølser hvis du heller ville ha det.

Paien var kjempegod.

Det vil jeg lage.

I kveld har jeg valgt å gå på transehealing.

Det er jo noe jeg driver med hjemme så der slipper jeg å ha nerver.

I tillegg er det deilig med healing på kveldstid før man kryper i senga.

 

Det er quiz i kveld.

Håpte jeg orket å få med meg det.

Ja, jeg er sliten, men føler meg ikke like utmattet som jeg ofte har vært her.

Så foreløpig går det bra.

Er på rommet i alle lengre pauser. Det hjelper.

 

Og jo da, etter en fantastisk healingrunde der vi øvde på transehealing, havnet vi i baren igjen.

Tredje kvelden.

Det er 300% økning for min del, så jeg er helt klart mye bedre form.

Herlig å føle seg “normal”, ihvertfall når det gjelder helse. 😂😂

Vi hadde quiz i kveld og vi hadde tullespørsmål og vi måtte synge.

Her med Cathrine og Ayla, begge bor i Sverige og vi møttes her i fjor også.

 

Og vi tror vi kom på andre plass, for vi fikk premie.

Og selvfølgelig fikk jeg en penn, for det har jeg nemlig savnet her.

Jeg får jo alt jeg ber om.

Jeg skulle i butikken og kjøpe en, men hadde glemt det.

 

 

Bøker, sier du?

Jo da, de er med, men leser bare litt før jeg sovner.

Jeg holder på med første bok i trilogien om Tue, av Korsgaard

Men nå blir det ikke lesetid.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg