Ånd og energi, hvordan kjennes det på kroppen

 

Flere og flere åpner nå opp sansene sine.

De begynner å se og føle noe de ikke helt greier å forklare.

Og det er ikke enkelt.

Det er nemlig ikke bare å gå et kurs og du er et erfarent medium.

Selv er jeg slett ikke i mål, men du verden hvor man utvikler seg…..

Hvis man tar tiden til hjelp og øver.

Slik kunnskap er det umulig å lese seg til, det krever øving.

Øv sammen med en venn, alene eller på kurs.

Har du en gruppe å øve sammen med, er det fantastisk.

 

Finn ut hvordan du får din læring.

Dette varierer nemlig fra person til person.

Noen ser fysisk, andre føler, hører, lukter eller bare vet.

Hos meg er det en kombinasjon om at jeg bare vet ting om noen, det daler bare ned i hodet uten at jeg bevisst tenker det og jeg føler.

Så på et vis hører jeg ting blir sagt ved at det daler ned i hodet mitt.

Setter du deg ned og grubler, da er det som regel ditt eget hode.

 

 

Tro ikke på noen.

Finn ut ting selv, men vær åpen til andres innspill.

Med det mener jeg at det er veldig mye bullskitt ute der.

Også fra erfarne medium.

Mange har stagnert i sin utvikling og holder fast på ting de lærte når de begynte.

Mest tro har jeg på de som enda føler for å lære mer og utvikle seg, selv etter å ha praktisert i årevis.

Gode lærere lytter til dine opplevelser og er åpen for det du forteller.

Ingen har nemlig fasit.

 

Så hvordan vet du at det er ånd tilstede?

Ofte er det våre nære og kjære som dukker opp.

De vil fortelle oss at de er her.

De vil aldri kjefte og være onde på noe vis, de vil deg bare vel.

Hvis noen plutselig dukker opp i hodet ditt, uten at du bevisst har tenkt på de, kan det være de er der.

Du kan også sette deg ned og be de komme.

 

Lukk øynene, be vedkommende komme til deg.

Det kan ta litt tid før du kjenner noe og jo mer du øver, jo lettere blir det.

Du vil kjenne mer etterhvert.

Selv kjenner jeg kroppen blir tung, nesten salig, som om jeg har drukket alkohol.

Luften rundt deg kan bli kald eller du selv kan bli plutselig svett.

Veldig ofte klør det i ansiktet eller det føles som om noen fikler med håret ditt.

Et press i ørene eller piping.

 

Når navnet til vedkommende dukker opp i mitt hode, får jeg tårer og energiene forsterkes.

Og husk det er aldri noe å være redd.

Mange ser energier som grå skygger.

Ser du dette i kirker foreksempel, er det ingen såkalte demoner, det er mennesker.

Når du føler nærvær, snakk til dem som om de var der.

Du kan be de komme nærmere deg eller trekke set lenger unna.

Er det små barn i huset, våkner de ofte om natten og skriker når de føler nærvær.

Da kan du be åndene holde mer avstand.

De vet ikke hvor sterkt de påvirker oss fysisk.

 

Vær tålmodig.

Ingenting skjer over natten.

Ofte blir læringen gitt oss helt av seg selv.

De er nemlig intereressert i å ha kommunikasjon med oss.

Spennende er det å øve.

Når man plutselig kan fortelle noe om noen man aldri har møtt og det viser seg å stemme.

Det er gøy.

 

Jeg planlegger times meditasjonskvelder der det er mulig å melde seg på uten at det koster for mye.

Jeg lager arrangement og legger ut på Lillasjel, når jeg er klar.

Send meg gjerne et melding hvis du er interessert.

Da snakkes vi.

Vi og åndene

I dag

 

Et innlegg med fine bilder av energier

Grå, skumle energier, eller?

Kildesortering også når det gjelder energier

 

Jeg er så glad i disse to bildene læreren tok av men når jeg kanaliserte ned åndeverden. Da snakket de på et vis gjennom meg.

Jeg sa fysisk ordene, men jeg må streve for å få de frem uten å falle ut av transen. Dette er fra Arthur Findlay spiritual college. Nå planlegger de gjenåpning etter coronaen og i oktober skal jeg da på kurs i eksperimentell transe. Fy fillern hvor jeg gleder meg til å komme tilbake dit. Bildene viser hvordan energien blir sterkere.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg