Å hvor er du vel vakker

 

Å hvor er du vel vakker

Jeg kan ikke se meg mett på deg

Ja, misforstå meg ikke

Det er lyset jeg ser

Strålene dine

Stråleglansen du omgir deg med

Du bader i lyset

Og du ser det ikke selv

Det gjør deg enda vakrere

Som en lysets gudinne du står der

Jeg vil se deg, jeg vil høre deg

Å hvor du er vakker

Du er vakker på innsiden og utsiden

Hjertet ditt er så stort

Sjelen din er så vakker

Pust ut du min kjære venn

Senk skuldrene dine

Vit at du lyser

Du lyser opp for andre

Du er der så andres flamme ikke brenner ut

Du gjør det så naturlig

Du gjør det bare ved å være deg

Å hvor er du vel vakker

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg