Celebrity Reflection, dag 4, 29.11.18, sjødag

 

Braised biff, mørt og deilig.

 

Desserten i går, Chocolate lavacake. Nam. Maten er veldig god ombord. Jeg tror det er det skipet av de vi har vært på, utenom Ss Norway, som har hatt best mat.

 

Etter middag ble det et par Raspberry lemonade martinins, før jeg fant senga. Klokka var nok bare halv 10 om kvelden, men jeg var så trøtt at jeg greide ikke å lese en gang. 

Noe av det jeg liker med å være på cruise, er at alt er så rent og ordentlig, ikke snuskete noe sted.

 Badet er ikke stort, men funksjonabelt, har alt vi trenger. Rene håndklær både om morgenen og ettermiddagen. Vi har fått blomster, men vil ikke ha de der vi sover, så da får de pynte opp på badet. 

 

For ikke å snakke om de rene toalettene. 

Her kan du velge mellom å tørke deg etter håndvasken med papir eller kluter av tøy. 

 

Ordentlige blomster, ikke plastikk 

Og når du forlater toalettene er det bare å trykke på knappen med ermet, så slipper du å ta i noe håndtak. 

Klar for en deilig, avslappende dag. I dag kunne vi blant annet få være med på rundtur på kjøkkenet, men det har vi gjort før og vi vil ha en lat dag på solsenga med iPad og bok.  

 

Her skal jeg være hele dagen for i morgen er det sightseeing i gamlebyen i Cartagena, Columbia 

 

6 kommentarer

Siste innlegg