Noen dager er energiene så sterke.

 

Noen dager er energiene så sterke.

Det er nesten så det blir vanskelig å puste.

Armer og bein er så tunge.

Jeg tenker da på de som ikke vet hva dette er.

De som sitter og kjenner på hvor tungt det er rundt dem.

Kanskje de er redde at de feiler noe.

Jeg undres på hvor mange som kjenner på dette.

Selv synes jeg det er ganske så avslappende og deilig.

 

Disse energiene er ikke noe vi finner på.

Det er ikke noe man tror eller ikke tror på.

Energier blir noe annet, enn om man tror på et liv etter døden, eller healing.

Selv om healing egentlig er bruk av disse energiene.

Det forskes på hvordan man kan bruke disse energiene som er rundt oss.

Og jeg er helt sikker på at en dag kan de brukes mye mer, enn vi gjør i dag.

 

Alt har energi.

Det er ikke bare tull når Anne Grete Preus synger om en sommerfugls vingeslag

Alt har vibrasjon

Jeg bruker ofte eksemplet med å gå inn i et rom med tung energi eller når du møter noen du kjenner du vil ta avstand fra.

Eller kraften av vannet.

Det er noe de fleste har  kjent.

Jo, mer vi åpner opp, jo mer kjenner vi disse energiene.

Og vi åpner opp enten vi vil eller ei, tror eller ikke tror.

 

Noen er veldig sensitive, mens andre merker ikke noe.

Kjenner du hvor sterk energiene er nå, sier jeg til han jeg bor sammen med.

Nei, han kjenner ikke noe.

Sitter jeg sammen med noen jeg vet er som meg, trenger vi bare å se på hverandre.

Vi kjenner energiene komme samtidig, vi kjenner de blir sterkere og svakere.

Jeg har mange venner som for noen år siden, ikke kjente energiene, men som nå kjenner de godt.

 

Det ligger et tykt lag av tunge energier rundt verden, fra alle kriger og ondskap.

Det eneste som kan løse de opp, er  en høyere frekvens.

Og det er det aller fineste at man kan arbeide med de ulike frekvensene.

Energiarbeid er spennende.

For oss som også tror på at vi lever videre uten kropp, merker vi svært godt de energiene.

Når man kanaliserer, kjenner man også godt energiene.

Da senker vi hjernebølgene våre og tar da inn ordene, som om de faller ned i hodet vårt.

Slik jeg gjør når jeg skriver Lillasjelord.

Lillasjelord fra den andre siden kjennes sterkere på kroppen min enne når jeg tar ned vanlige Lillasjelord.

 

Jeg er helt overbevist om at mange som ikke tror på dette, også tar inn energier.

De kan være trøtte og tunge i kroppen og ikke forstå hva det er.

Mange spør meg om jeg ikke blir redd.

Det er ikke noe å være redd for.

Det er ingen som kan gjøre deg noe.

Alt  er bygd opp av energi, man kan ikke være redd alt som finnes.

 

En fin liten øvelse er å leke med energiene i hendene.

Hold hendene litt fra hverandre.

Beveg de i sirkler og prøv nært, og på lenger avstand.

Det var slik jeg oppdaget energiene første gang i hendene.

Jeg husker ikke om jeg kjente de på kroppen først eller om det var i hendene.

Når jeg gjør øvelser med de som vil lære energiene å kjenne, er det ofte en kald vind de kjenner.

Som om de har fingrene i et trekkfullt vindu.

Men noen kan også bli veldig varm, det varierer.

Kjenner du de sterke energiene?

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg