Du er min, for evig og alltid en del av meg

 

Dette er Lillasjelord, tatt ned fra den andre siden, på bestilling. Ønsker du ord fra noen som har gått bort, ta kontakt på Lillasjel, her

eller sms 9946 7178, så avtaler vi.

 

Jeg var så sliten, vennen min, så veldig sliten

Det var godt å få lov å gå

Jeg vet at du følte at ikke tiden var inne

At det var ting som var ugjort og ting som ble usagt

Men vet du, at det betyr ikke noe

Det er ikke så viktig som du tror

Det er ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for

Livet er en skole for alle

Det er ikke alt man klarer å gjøre slik man burde

Slik er det bare, det er erfaring vi tar med oss

Slik var det med meg også

Det var mye jeg burde gjort annerledes

Jeg burde vært nærere dere, mer til stede

Mer involvert i det dere gjorde

Jeg lyttet ikke nok, når du prøvde å fortelle meg noe

Jeg hadde ikke lyst til å forstå, på et vis

Ting var som de var, jeg lukket nok øynene for at de kunne vært bedre

Det var ting jeg ikke ville se

Det gir deg vel lite trøst at jeg ser det nå, ganske så tydelig

Du hadde rett hele tiden, det var akkurat slik du sa det var

 

Bruk det som en lærdom, kjære deg, noe du skulle erfare

Det er nemlig lett å gå i samme fellen selv, så gjør ikke det

Du tenker at du ikke skal gjøre som meg, men så er det så lett å gjøre det likevel, for den veien er staket opp, på et vis

Men vi hadde det nå fint sammen, stort sett veldig fint

Alle turene vi var på sammen, alle de små opplevelsene

Alt trenger ikke være så voldsomt, for å være bra

Jeg trivdes med det nære

 

Det er rart å være så nær dere, men samtidig så langt unna

Jeg kviskrer i ørene deres rett som det er

Jeg lugger dere litt i håret når dere er på ville veier

Ja, ikke så mye deg, det er nok noen andre jeg lugger mest

Snakk med meg, når du ønsker det

Du har noe etter meg, hvis du ikke ønsker å  ha det lenger, så vare kvitt deg med det

Det er bare ting vet du

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det

Du har så mye dårlige samvittighet

Du bør legge av deg det

Det er ikke alt som er din skyld, det må du forstå

Og den samvittigheten hjelper deg ikke å gruble på

Ha heller fokus på det du gjør som er fint for dere alle

Vær litt mer glad i deg selv, kjære deg

Du er så vakker, ja selvfølgelig synes jeg du er ubeskrivelig vakker, du er jo min

Du går din egen vei og vær obs nå fremover at du går på den veien du ønsker

Det er du selv som bestemmer, glem aldri det, ikke la deg lede av noen andre

Det var mine ord for denne gangen

Takk for at jeg fikk si de

Du er min, for evig og alltid en del av meg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg