Ut på tur igjen, Tresfjord-Isfjorden

Jeg har ei venninne som har en veldig viktig jobb.

Det kalles frivillig arbeid.

Det er å ta med meg på lufting.

Det vil si  at når hun skal et ærend til Molde eller Ålesund, får jeg bli med som selskapsdame.

Derfor er det en liten jobb for meg også.

Å være selskapsdame er også viktig.

Gode venner er godt å ha.

Denne dagen hadde vi vært i Ålesund og var på vei hjem.

Det var så nydelig vær.

Fjella har begynt å kle seg i høstfarger.

Jeg synes konturene blir så vakre om høsten.

Fjell mot himmel.

Her er vi på vei inn i Tresfjorden for en hane skulle flytte fra Tresjorden til Isfjorden.

Vi skulle derfor på hanehenting.

 

På vei hjem, kjører vi nedom  Vikebukt, gamleveien forbi Gjermundnes og en stikkvei ned til denne vakre utsikten.

Tenk å bo slik at du våkner til  denne utsikten hver dag.

Ihvertfall når det er fint vær. 

Måndalen 

 

Mot Innfjorden

Innfjorden 

Åndalsnes, Romsdalshorn i bakgrunnen

Isfjorden, her bor jeg

Bak buskene i det røde huset, der er jeg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg