Å sitte i kraften av energiene

 

Det var fjerde turen til Arthur Findlay Spiritual college nå i juni.

Jeg føler nesten det er den uken jeg har lært mest.

Men slik er det vel hver gang.

Man har en enorm utvikling hver eneste gang man er der.

Å være i de energiene sammen med likesinnede og øve en hel uke, er fantastisk.

Det jeg lærte mest om denne gangen var energier.

At hver energi har sin frekvens etter hvilken oppgave du skal gjøre.

Også når du gjør healing, varierer frekvensene etter hva som skal heales.

 

Jeg lærte at jeg kun har øvd meg på transe når jeg mediterer.

I og for se har ikke det vært dumt, men jeg ble gitt en annen måte å meditere på, som kan gi mer energi.

I transe er du dypt nede, det er nesten så du puster, og du forsvinner litt i din egen verden.

For meg er det godt det også, for det blir som å restarte pc-en.

Jeg faller til ro på et hvis inne i hodet.

Men skal man gjøre mediumskap er det bedre å gå opp, hvis jeg nå forstod det riktig.

Jeg ble gitt en øvelse som ville gjøre at jeg lettere får ned budskap fra de som har gått over.

Samtidig er det lettere, mer aktive energier som også vil gjøre meg godt.

 

Lukk øynene, pust rolig og dypt inn og ut.

Tanker som kommer, ja de vil komme, de sender du bare ut igjen.

Du tar ikke tak i de men lar de gå like fort som de kom.

Så ser du for deg at et hvitt strålende lys kommer opp gjennom føttene dine.

Lyset fyller hofte og mage og skuldre.

Det går ned i armene, kanskje du kjenner det prikker i hendene.

Så går det opp til hodet og fortsetter oppover.

Opp, opp, opp, se for deg at du er en lyssøyle som går så høyt øyet kan se og enda lenger.

Så sitter du sånn en stund.

Hvor lenge er opp til deg selv.

Men har du tre minutter, så gjør det de tre minuttene.

Det vil gi deg mer energi.

Har du tid, sitter du lenger.

Kjenn etter hvor forfriskende det føles.

Hos meg blir luften friskere, som om jeg sitter utendørs.

Jeg har allerede gjort det en gang

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg