En liten historie om at vi når hverandre i energiene

58555

 

En liten historie om at vi når hverandre i energiene

Det er ikke så enkelt å forstå dette uten å ha opplevd det

Alle har vi vel opplevd at noen sier de ordene du akkurat tenkte på

Eller at noen ringer deg i det du skulle til å ringe dem

Og du tenker, for en tilfeldighet

Hva med når du er i godt humør, har det bra, møter mennesker og ender opp nedfor og sliten

Er det tilfeldig eller har du lest dem og tror det er ditt

 

Jeg får jo bestillinger på Lillasjelord

Hvordan skal jeg kunne skrive dem uten at jeg kan lese personen 

Det ville vært umulig

Jeg får et navn og et profilbilde og så kommer ordene til den personen 

Ordene speiler jo det personen står i eller har vært igjennom

Det kan bare ikke skje tilfeldig

Mange som bestiller, kommer tilbake for nye ord

Her en dag skrev jeg til en av disse

Denne svarer at det stemte i fjor og det stemte nå

Hallo, dette er for meg fremmede mennesker

Jeg sender med en sang når jeg leverer ordene

Sangene blir plukket ut etter min egen intuisjon

Denne gangen sa vedkommende at sangen hadde denne nynnet på i flere dager

Det finnes en del sanger på YouTube 

Hvordan skulle jeg plukke opp akkurat den hun sang på

Hvis det ikke var for at hun fortalte meg det, uten ord

Jeg leste det i hennes energier

Og stopp en halv nå

Det er ikke sånn at vi kan vite alt noen tenker på

Nei, det høres da skummelt ut

Kroppen det gjelder må selv frigi informasjon

Den må tillate hva som kan oppfattes

Den åpner og stenger av alt ettersom den føler det er behov for å vite

Jeg kan derfor ikke lese en som ikke vil bli lest

Eller en som er ute etter å lure en til å feile,

Og ikke hvem som helst jeg møter på trikk eller tog eller fly 

Heldigvis sier nå jeg

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg