Fremdeles meg, Jojo Moyes

Det er fint å kunne bruke feber og hoste til noe hyggelig, når man likevel ikke orker å gjøre noe annet, så kan man lese. Derfor passet det godt med 550 sider om Lou fra Et helt, halvt år.

Boken er ren og skjær romantisk underholdning, ikke det alvorlige temaet som ble tatt opp i Et helt halvt år. Vi følger Lou til New York, der hun skal være assistent for polske Agnes. Det blir jo slett ingen enkel oppgave uten at jeg skal røpe noe mer fra handlingen. Hun møter også amerikanske Josh og finner ut at det er lett å bli sjalu når kjæresten Sam får ny, vakker kvinnelig partner i ambulansen.  Den gamle damen Margot og hunden hennes Dean Martin, kryper også sakte inn i hjertet til Lou. Man blir glad i Lou, for hun har et stort hjerte og etter tre bøker føler man jo at hun er litt virkelig.

Jojo Moyes har en fornøyelig lett, humoristisk måte å skrive på som gjør at man ser for seg Lou i sine fargerike gevanter. Jojo Moyes fans blir ikke skuffet over denne boken. Den kan nok også leses frittstående hvis noen ikke har lest Et helt halvt år og Etter deg, men det er jo koselig å følge henne gjennom alle tre bøkene.

Moyes har også skrevet en annen bok jeg likte godt, Den ene pluss en. Det er en bok jeg ikke ser så mange anmelder, men det er også en fin, romantisk bok.

http://bastion.no/bok/den-ene-pluss-en

Forfatteren har solgt 31 millioner bøker, så det er tydelig at dette er en sjanger som selger veldig godt. Kos dere med lesingen, det gjorde jeg.

 

Bilde og tekst under bildet er hentet fra Bastion forlag, som også har sponset boken.

http://bastion.no/bok/fremdeles-meg

Fremdeles meg

Tredje og avsluttende bok om heltinnen Louisa Clark fra Et helt halvt år og Etter deg.

Lou Clark vet mye.

Hun vet hvor mange mil det er mellom hennes nye hjem i New York og kjæresten Sam i London. Hun vet at hennes rike, nye arbeidsgiver er et godt menneske, og hun vet at hans unge kone har hemmeligheter for ham.

Det Lou ikke vet, er at hun kommer til å møte en mann som vil snu opp ned på livet hennes i New York. For amerikanske Josh vil komme til å minne henne så mye om en mann hun en gang kjente, at alt hun tror hun vet om kjærlighet vil bli utfordret.

Lou aner ikke hva hun skal gjøre, men hun vet at det hun velger, kommer til å forandre alt ?

2 kommentarer
    1. Jeg har lest alle bøkene til Jojo Moyes, og kommer til å lese denne også <3 Det er godt med litt romantikk i mellom all krimen jeg ofte ellers leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg

Follow