Naboen, Tatiana de Rosnay

Naboen, Tatiana de Rosnay.

Jeg visste ikke helt hvilken type bok dette var. En av anmeldelsene utenpå boken, må være fra en som ikke har lest den, for det står at dette er enda en viktig bok av de Rosnay. Mange har vel lest Saras nøkkel og er enig i at det var en viktig bok. Det er ikke denne, men den blir etterhvert uhyre spennende. I starten synes jeg den er gruelig kjedelig og funderer på om hovedpersonen Colombe er psykotisk. Jeg tenker at jeg orker ikke lese 240 sider med hennes syke ideer og tanker. Men etterhvert skjer det noe merkelig. Spenningen øker og jeg blir helt rådvill. Jeg klarer ikke å forstå hva som egentlig skjer. Jeg tror jeg aldri har grublet så mye i noe spenningsbok, på hva som egentlig skjer her. Jeg tror jeg var innom 10 ulike versjoner,  men likevel tok jeg feil. Jeg kunne ikke legge den fra meg, så det ble sene natten før svaret kom. Anbefales alle som vil ha spenning men ikke makabre detaljer om blodige drap.

Bilde og tekst under bildet er hentet fra Bazar, som også har sponset boken

https://www.bazarforlag.no/_naboen-tatiana-de-rosnay-9788202562564

Columbe Barou har funnet den perfekte leiligheten for seg og familien. Men hver natt når Columbes ektemann er bortreist, og det er han ofte, vekkes Columbe av bråk fra leiligheten over. Hvorfor har naboen, den populære og anerkjente legen, blinket ut henne? Hun prøver å få ektemannen til å snakke naboen til fornuft, men det skjer ikke. En dag holder Columbe ikke ut lenger og bestemmer seg for å ta saken i egne hender. Men hvor langt er hun villig til å gå for å få tilbake nattesøvnen og likevekten?
Ved å plassere dramet foran vår egen dør vekker Tatiana de Rosnay vår dypeste frykt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg