Englefjær, Frode Eie Larsen

Første bok ut i desember var Englefjær av Frode Eie Larsen. Eie Larsen var et nytt bekjentskap for meg og jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke har lest noe av han før. Det var et fint møte ihvertfall. En lettlest og spennende krim, med en litt innviklet historie, selv om jeg dog plukket ut morderen rimelig raskt. Han lurte meg ikke der. Et godt komplott, der mennesker blir funnet døde med en fjær i munnen. Etterforsker Eddi Stubb får raskt mistanke om at det er noe kriminelt på gang når han finner Borgny Larsen i sengen sin død etter at hun dagen før ringte 112 og sa hun var så redd.

Dette må være fantastisk krim for de som liker spenning, men ikke liker bloddryppende beskrivelser.  Jeg kommer defintivt til å lese flere bøker av Frode Eie Larsen.

Boken er sponset av og bilde og tekst er hentet fra Forlagshuset Vestfold. Deres nettbutikk finner du her:
http://forlagshusetivestfold.no/nettbutikk

Det er november. Snøen har lagt et mykt, hvitt teppe over bakken og lyset fra gatelyktene tegner bleke lommer i mørket. Inne på rom 101 på Rekkevik sykehjem i Larvik står Eddi Stubb. Foran ham i sengen ligger Borgny Larsen. Død. I munnviken hennes skimter han så vidt en hvit fjær. En englefjær, tenker Eddi, fremdeles uvitende om at han snart skal finne enda en fjær, denne gangen i munnen på et lite barn. Klarer han å finne løsningen før flere liv går tapt?

Frode Eie Larsen har på kort tid etablert seg som en av de mest spennende krimforfatterne her til lands. Bøkene om Eddi Stubb høster lovord fra lesere, bokbloggere og anmeldere over hele Norge.

Forfatterens hjemmeside:
https://eielarsen.wordpress.com/

2 kommentarer
    1. Ja, den ble godt likt av både meg og gubben og nå har vi fått to til i hus, Du skal lide og På overflaten flyter vannliljene 🙂 Fin førjulstid til deg også og god jul også 🙂 Frode Eie Larsen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg