Jeg senser en sorg så stor

Jeg fortalte om en fin opplevelse i går. Her kommer ordene som dalte ned, sammen med mine tårer. Det var en enorm kjærlighet i de energiene.

https://lillasjel.blogg.no/1508878479_24102017.html

Jeg senser en sorg så stor

En kjærlighet uten ord

Alt var du for meg og jeg for deg

Sammen var vi ett

Sammen vi skapte

Sammen vi lo

Det var oss to

Men så skjedde det som ikke skulle skje

Jeg var nødt til å gå og la deg være igjen

Vondt det var, så vondt så vondt

Men slik er livet min kjære, slik er livet

 

At alt var knirkefritt, nei det var det ei

Skjær i sjøen var der

Men sammen vi mestret og vi kom oss på land

Vi skapte trygghet for våre barn

Vit at jeg er der

Jeg ser dere og er med dere

Jeg vet at dere sanser mitt nærvær

 

Noen dager er du så redd

Du har tårer på dine kinn

Jeg skulle så gjerne gitt deg et kyss

Strøket ditt hår og tørket dine kinn

Jeg gjør det også, men du vet ikke at det er meg

Men jeg vet at du merker at jeg er der

Du tør bare ikke helt å tro

 

Jeg vil være der for alltid

Men du skal gå videre uten meg

Du bærer meg i hjertet men livet venter på deg

Du skal lære og du skal utvikle deg

Og du skal leve dagen i dag uten frykt

Når du står fast, vil jeg være der

Du kan snakke med meg, be meg om råd

Jeg vil vise deg veien når du går deg vill

Jeg vil være der om natten når tårene renner og du ikke finner ro

Snakk til meg, kjære deg snakk til meg

 

Men igjen husk at du skal gå videre uten meg

Du trenger noen ved din side

Min kjærlighet til deg blir ikke mindre av den grunn

Du trenger noen som elsker deg

Du trenger noen som tar vare på deg

Du skal ikke gå ensom gjennom livet

Du skal vandre i kjærlighet

Kjærlighet til det vi skapte sammen

Til det som du nå fører videre

Jeg elsket deg så høyt

Jeg elsker deg høyere i dag

Høyere enn himmelen

Livet varer evig min kjære

Livet varer evig

Jeg er evig din

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg